وزیر خارجه در پیامی توییتری با اشاره به ادامه تحرکات ضدایرانی مشاور امنیت ملی کاخ سفید، بر نقش او در زمینه توقیف ابرنفتکش گریس ۱ در جبل طارق تاکید کرد.

ظریف: بولتون، ناامید از جنگ با ایران، تلاش کرد انگلیس را به باتلاق بکشد

قدس آنلاین

«محمد جواد ظریف» وزیر خارجه ایران بعد از انتشار گزارش‌هایی در رسانه‌های غربی درباره نقش‌آفرینی مشاور امنیت ملی دولت آمریکا در اقدام غیرقانونی انگلیس در توقیف ابرنفتکش حامل نفت ایران در جبل طارق، پیامی توییتری در این باره منتشر کرد.

وزیر خارجه ایران که برای دیدار با مقام‌های ونزوئلایی و شرکت در نشست کشورهای عضو جنبش غیر متعهد، در کاراکاس حضور دارد، امروز یکشنبه در پیام توییتری نوشت: «دچار اشتباه نشوید: جان بولتون بعد از ناکامی در کشاندن دونالد ترامپ به جنگ قرن (با ایران) و به دلیل ترس از فروپاشی تیم ب، در حال رو کردن پخش کردن سم خود به سمت بریتانیا است به این امید که این کشور را به یک باتلاق بکشاند. فقط احتیاط و آینده‌نگری می‌تواند چنین ترفندهایی را خنثی کند».

روزنامه «گاردین» امروز شنبه پیش از توییت محمد جواد ظریف، طی گزارشی در مورد توقیف نفتکش حامل نفت ایران در نزدیکی  منطقه «جبل طارق»، از نقش «جان بولتون» مشاور امنیت ملی کاخ سفید در این اقدام پرده برداشته بود.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.