در اینجا بهترین برنامه‌های پخش کننده موسیقی در اندروید را به شما معرفی می‌کنیم.

۱۰ برنامه برتر پخش کننده موسیقی برای اندروید +عکس (به روز رسانی سال ۲۰۱۹)

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، این روزها افراد زیادی به سرویس‌های پخش موسیقی مانند Pandora ، Spotify ، Google Play Music یا Apple Music منتقل شده‌اند. با این حال ، بسیاری وجود دارند که به مجموعه رسانه‌ها وابسته اند.

در اینجا بهترین برنامه‌های پخش کننده موسیقی در اندروید را به شما معرفی می کنیم، لطفاً توجه داشته باشید ، اگر به دنبال گزینه‌ای هستید که تمام موسیقی‌های محلی را پخش کند، بهترین پیشنهاد ما به شما Google Play Music است.

البته اگر به برنامه هایی که موسیقی پخش می کنند نیاز دارید، ما در اینجا فهرستی برایتان داریم، کسانی که تلفن‌های هوشمند سری V ال جی دارند احتمالاً باید از Neutron ، پخش کننده موسیقی LG یا UAPP استفاده کنند، زیرا CDVH آنها به سادگی با ترکیب آمپ / DAC سری LG V بهتر کار می‌کنند. در اینجا فهرستپیشنهادهای ما برای پخش کننده‌های موسیقی در Android  را می‌بینید.

AIMP

BlackPlayer EX

jetAudio HD

MediaMonkey

Musicolet

Neutron Player

Phonograph

PlayerPro

Poweramp

Pulsar

۱. AIMP

قیمت: رایگان

AIMP یک برنامه موسیقی موبایل نسبتاً قدرتمند است، این برنامه از رایجترین انواع فایل‌های موسیقی، از جمله شبکه‌های اصلی مانند FLAC ، MP۳ ، MP۴ و موارد دیگر پشتیبانی می‌کند، همچنین میزبان گزینه‌های سفارشی سازی ، مضامین و سایر موارد جالب مانند آن هستید.

این برنامه دارای یک رابط کاربری ساده است و ما هیچ مشکلی برای گردآوری و گوش دادن به موسیقی نداشتیم، ما همچنین از اکولایزر برجسته آن ، پخش مستقیم HTTP و عادی سازی صدا قدردانی کردیم، این نرم افزار قطعاً یکی از بهترین برنامه های پخش کننده موسیقی است.

۲. BlackPlayer EX

قیمت: ۳.۲۹ $

BlackPlayer یک پخش کننده موسیقی ساده اما زیبا است ، این دستگاه بر روی یک ساختار زبانه کار می‌کند و می‌توانید برگه‌ها را سفارشی کنید تا فقط از آنهایی که استفاده کنید که واقعاً لازمشان دارید. علاوه بر این ، دارای اکولایزر ، ویدجت‌ها ، پراکندگی ، ویرایشگر برچسب ID۳ ، بدون تبلیغات ، مضامین و پشتیبانی از رایج ترین فایلهای موسیقی است و گزینه‌ای بسیار دلپذیر و ساده برای طرفداران موسیقی است.

۳. jetAudio HD

قیمت: رایگان / نسخه پیشرفته ۳.۹۹ $

jetAudio از دیرباز مورد علاقه کاربران اندرویدی است زیرا از ویژگی‌های کافی برای بهتر بودن برخوردار است ، اما هنوز هم برای استفاده همگان ساده است.

این برنامه یکی از پیشرفته ترین موزیک پلیرهای اندرویدی است که به عنوان یک افزونه در اختیار شما قرار می‌گیرد تا بتوانید تجربه موسیقی خود را کمی بیشتر از حد معمول تغییر دهید. علاوه بر این ، آن را با اکولایزر (کامل با ۳۲ ایستگاه از پیش تنظیم) ، جلوه های ساده مانند تقویت باس، ویرایشگر برچسب، ویدجت‌ها و حتی پخش MIDI ارائه می‌دهد. نسخه‌های رایگان و پولی تقریباً یکسان هستند، نسخه پرداخت شده فقط تبلیغات را حذف کرده و مضامین را اضافه می کند.

۴. MediaMonkey

قیمت: رایگان / نسخه پیشرفته ۲.۴۹ $

MediaMonkey دارای ویژگی‌های مختلفی از جمله ویژگی‌های سازمانی برای مواردی مانند کتاب صوتی، پادکست ها و امکان مرتب سازی آهنگ‌ها توسط آهنگساز است، همچنین دارای موارد اساسی مانند اکولایزر است.

آنچه MediaMonkey را به یک پخش کننده موسیقی واقعاً بی مانند تبدیل می‌کند ، امکان همگام سازی موسیقی از رایانه خود با گوشی از طریق WiFi است، این مجموعه رابط کاربری ساده ای دارد.

۵. Musicolet

قیمت: رایگان

Musicolet یک برنامه پخش موسیقی بدون BS است و دارای ویژگی‌های مطلوب زیادی است، این برنامه شامل یک تجربه واقعاً آفلاین ، یک رابط کاربری سبک و دارای حجم کمی است.

علاوه بر این ، این برنامه دارای، یک اکولایزر ، ویرایشگر برچسب ، پشتیبانی از اشعار تعبیه شده ، ابزارک ها ، مرور پوشه ها و موارد دیگر است، این برنامه یک گزینه عالی برای افرادی است که فقط یک پخش کننده موسیقی را می‌خواهند که بدون دیگر چیزهای اضافی موسیقی پخش کند، همچنین بدون خرید داخلی برنامه و به دلیل عدم دسترسی به اینترنت و بدون تبلیغات کاملاً رایگان است.

۶. Neutron Player

قیمت: رایگان / ۵.۹۹ $

Neutron Music Player یکی دیگر از برنامه های موسیقی محبوب است، این برنامه دارای یک موتور رندر صوتی ۳۲/۶۴ بیتی است که (طبق گفته توسعه دهندگان) مستقل از سیستم عامل اندروید است.

همچنین دارای بسیاری از ویژگی های دیگر ، از جمله پشتیبانی از انواع پرونده های منحصر به فرد (flac ، MPC ، و غیره) ، یک اکولایزر داخلی و میزبان سایر ویژگی‌های خاص شنوایی دیگر است که البته این برنامه کمی گران است.

۷. Phonograph

قیمت: رایگان

Phonograph یکی از معدود برنامه های پخش کننده موسیقی متن باز است، این نرم افزار دارای یک رابط کاربری کلاسیک، ساده و سریع UI Design است، در صورت نیاز می‌توانید تم را تغییر دهید، اما ویرایشگر تم آن خیلی قدرتمند نیست.

در کنار آن، ادغام Last.fm ، یک ویرایشگر برچسب ، ویژگی های لیست پخش ، ابزارک صفحه اصلی و برخی از ویژگی های ناوبری دیگر را خواهید داشت.

این برنامه گزینه‌ای بسیار عالی برای کسانی است که فقط می‌خواهند موسیقی خود را بدون هیچ مزاحمتی با کیفیت خوب گوش دهند. این برنامه، یک پخش کننده موسیقی است که ارزش دانلود کردن را دارد.

۸. PlayerPro Music Player

قیمت: رایگان / نسخه پیشرفته ۴.۹۹ $

PlayerPro Music Player یکی دیگر از برنامه های موسیقی کمتر شناخته شده است که باید کمی ترافیک بیشتری را برای آن هزینه کنید، این نرم افزار دارای رابط کاربری خوبی است که همه چیز را در کنار پوست‌هایی که می‌توانید برای سفارشی سازی بیشتر آن را بارگیری و نصب کنید ، آسان می کند.

همچنین می‌توانید از پخش ویدیو، یک اکولایزر ده باری ، پشتیبانی از Android Auto و Chromecast ، جلوه‌های صوتی متنوعی، ابزارک‌ها و برخی از ویژگی‌های جالب کمی مانند توانایی لرزش گوشی برای گرفتن آهنگ و برای تغییر آهنگ استفاده کنید، این برنامه حتی از موسیقی Hi-Fi پشتیبانی می‌کند.

۹. Poweramp Music Player

قیمت: رایگان / نسخه پیشرفته ۳.۹۹ $

Poweramp به مدت طولانی یکی از گزینه‌های برنامه پخش کننده موسیقی برای بسیاری از کاربران اندرویدی است، این برنامه همچنین شامل بسیاری از ویژگی‌های پخش از جمله پخش بدون شکاف ، crossfade است و از چندین لیست پخش به همراه Android Auto پشتیبانی می‌کند، همچنین ابزارک‌ها، ویرایش برچسب‌ها و تنظیمات سفارشی سازی بیشتری را پیدا خواهید کرد.

۱۰ . Pulsar Music Player

قیمت: رایگان / ۱.۹۹ $

Puslar قطعاً یکی از بهترین برنامه های پخش کننده موسیقی است که اکنون قابل استفاده است، از این ویژگی های این برنامه می توان به طراحی متریال زیبا، ویرایش برچسب‌ها، پخش بدون شکاف ، لیست پخش‌های هوشمند ، تنظیم زمان خواب و پراکندگی Last.fm اشاره کرد.

Puslar همچنین دارای پشتیبانی Chromecast است که بسیار جذاب است، این برنامه گزینه‌ای عالی برای کسانی است که به برنامه با حجم کم، سبک و خوب هستند، در صورت کمک به این عملکرد خوب با Android Auto نیز کار می‌کند و نسخه حرفه‌ای آن نیز ارزان است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.