MediaTek سازنده چیپست از دو پردازنده جدید سری Helio G برای یک تجربه بازی قدرتمند و لذت بخش رونمایی کرد، این دو تراشه Helio G۹۰ و G۹۰T هستند.

گوشی هوشمند مخصوص بازی Xiaomi با چیپست "MediaTek Helio G۹۰T" روانه بازار می شود + عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، MediaTek، شرکت سازنده چیپست از دو پردازنده جدید سری Helio G برای یک تجربه بازی قدرتمند و لذت بخش رونمایی کرد، این دو تراشه Helio G۹۰ و G۹۰T هستند.

بلافاصله پس از اعلام MediaTek ، سازنده تلفن های هوشمند چینی شیائومی، اعلام کرد که گوشی هوشمند جدید مخصوص بازی خود، با جدیدترین پردازنده تولید می شود، همچنین اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که دستگاهی با Helio G۹۰ را راه اندازی می کند.

سری Helio G۹۰ با فناوری بازی HyperEngine MediaTek جفت شده است که کل گوشی هوشمند را برای بهترین گیم پلی با کیفیت تصویر پیشرفته ، حرکت صاف کاراکتر و اتصالات شبکه قابل اعتماد تنظیم می کند.

MediaTek فاش می کند که فناوری HyperEngine در مقایسه با سایر چیپست ها می تواند تا ۵۰ درصد پاسخ سریع تری ارائه دهد و پردازنده های هشت هسته ای از CPU های Cortex-A۷۶ و Cortex-A۵۵ استفاده می کنند که با Mali-G۷۶ GPU جفت شده اند.

Helio G۹۰T SoC می تواند حداکثر سرعت تجدید صفحه نمایش ۹۰ هرتز ، رم ۱۰ گیگابایتی LPDDR۴ و سنسور دوربین اصلی ۶۴MP را پشتیبانی کند، این دستگاه با اتصال Dual Wi-Fi همراه است که به یک تلفن هوشمند اجازه می دهد تا همزمان با دو باند Wi-Fi یا روتر ارتباط برقرار کند، علاوه بر این چیپست ها با یک چارچوب چند دوربین کار می کنند که از گزینه های مختلف لنز پشتیبانی می کند و انتظار می رود سری G۹۰ پردازنده های سری Snapdragon ۷۳۰ را شکست بدهد.

Black Shark ۲ با پشتیبانی شیائومی از قبل در هند موجود است اما این شرکت به دنبال ایجاد یک دستگاه بازی محور است، با این حال هیچ زمانی برای رونمایی از این گوشی هوشمند اعلام نشده است، همچنین هیچ اطلاعاتی وجود ندارد که Helio G۹۰ از چه گوشی بهره می برد اما حدس زده می شود که نسل هشتم Redmi Note میزبان آن باشد و ما انتظار داریم این تلفن هوشمند در ماه های آینده وارد بازار شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.