مدیر منطقه یکم عملیات سازمان آتش‌نشانی شهر مشهد از امدادرسانی گروه‌های امداد و نجات و اطفاء حریق ایستگاه شماره ۳۶ آتش‌نشانی به مصدومان حادثه انفجار پیک‌نیک در یک‌منزل مسکونی در بلوار شاهنامه مشهد خبر داد .

انفجار پیک‌نیک در یک‌منزل مسکونی  در بلوار شاهنامه مشهد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی و بین‌الملل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، آتشپاد دوم مجید شادی اظهار کرد: بامداد امروز جمعه در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی انفجار همراه با آتش‌سوزی در یک‌منزل مسکونی، ستاد فرماندهی با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله گروه نجات و اطفای حریق ایستگاه شماره ۳۶ را به محل حادثه در بلوار شاهنامه شهر مشهد اعزام کرد.

مدیر منطقه یکم عملیات سازمان آتش‌نشانی شهر مشهد یادآور شد: آتش‌نشانان به‌محض حضور در محل مشاهده کردند، یک اتاق حدود شش متری در گوشه‌ای از حیاط یک‌منزل مسکونی به دلیل نشت گاز از پیک‌نیک دچار انفجار همراه با آتش‌سوزی شده بود که در پی این حادثه ۴ نفر از ساکنان این منزل دچار جراحت شده بودند.

وی بابیان اینکه آتش‌نشانان بلافاصله اقدام به امدادرسانی به مصدومان این انفجار و نیز مهار و اطفای حریق کردند، افزود: مصدومان این حادثه با حضور تکنسین‌های اورژانس به مراکز درمانی منتقل و آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی کامل محل به مأموریت خود پایان داده و به ایستگاه‌های خود مراجعت کردند

شادی تأکید کرد: علت دقیق وقوع این حادثه و میزان خسارات مالی وارده توسط کارشناسان در دست بررسی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.