همدان- معاون حقوقی قوه قضائیه گفت: دین اسلام آزادی را در قالب و چارچوب ارزش‌های اسلامی در جامعه قبول دارند اما برخی از آن تفسیر رای اشتباه دارند و آنرا مخالفت می‌دانند.

اسلام با آزادی مخالف نیست اما برای آن چارچوب دارد
به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت السلام محمد مصدق شب گذشته در همایش ملی نقش حقوقدانان، وکلا و کارشناسان رسمی در گام دوم انقلاب در همدان افزود: هرزمان دستگاه قضا درصدد مقابله با فساد اقتصادی در جامعه بوده است همیشه افرادی که منافع آنان به خطر افتاده سر و صدا و جنجال کردند و برای مشخص نشدن این منافع، مقابله با فساد در جامعه مخل امنیت اقتصادی جامعه و مضر اعلام کردند.
 وی اظهار کرد: از مصداق‌های تامین امنیت اقتصادی در جامعه به فرموده مقام معظم رهبری ریشه یابی انواع  فساد در جامعه و مبارزه قاطع  با آن  است که در دستور کاردستگاه قضایی قرار دارد.
معاون حقوقی دستگاهه قضا تاکید کرد: اگر از یک دهه قبل و قبل تر از آن مسئولان کشور به هشدارهای رهبری درباره  مبارزه با فساد توجه می‌کردند و به صورت عملی و نه در حرف مبارزه واقعی را انجام می‌دانند اکنون وضعیت کشور این طور نبود.
 حجت‌السلام مصدق گفت: هنوز بعد از ۴ دهه که از شکل‌گیری نظام اسلامی ایران می‌گذرد اگر مروری به صحبت‌های بنیانگذار انقلاب و فرمایشات مقام معظم رهبری درباره نحوه صحیح مدیریت جامعه داشته باشیم متوجه خواهیم شد که مسئولان کمترین توجه به این  فرمایشات را در مدیریت جامعه و خوداتکایی به توان داخلی داشتند یا حداقل بوده است. اگر توجه کاملی به این روش مدیریت جامعه می‌شد باید وضع بهتر از این باشد.
وی در بخش دیگر صحبت‌های خود با ذکر این نکته که باید از اتخاذ موضع واحد مسئولان درمقابل آمریکا قدردانی کرد گفت: اما دیر است چرا که باید این موضع‌گیری واحد را چهارسال قبل مسئولان در مقابل آمریکا انجام می‌دادند.
معاون حقوقی قوه قضائیه اظهار کرد: از نمایندگان انقلابی هم انتظار داریم که لایحه‌ای را برای تصویب به مجلس ارایه کنند که مسئولان نظام نباید در حد وزرات و یا بالاتر فرزندانشان در خارج از کشور تحصیل کنند اگر تصور می‌کنند که حق فرزندان آنهاست که نباید اصلا به این سمت‌ها منصوب شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.