مدیرعامل مؤسسه تربیت ‌بدنی آستان قدس رضوی گفت: دومین همایش برند در ورزش با رویکرد رضوی ۲۳ آبان ماه امسال در مشهد برگزار می‌شود؛ نخستین دوره این همایش در دانشگاه فردوسی برگزار و همایش دوم به میزبانی آستان قدس رضوی در مؤسسه تربیت‌ بدنی این آستان مقدس برگزار می‌شود.

دومین همایش برند در ورزش با رویکرد رضوی

دکتر علی‌اکبر هاشمی‌جواهری افزود: ورزش در آستان قدس رضوی همراه با اخلاق و فرهنگ است و اگر این مجموعه در عرصه ورود پیدا کرده هدفش رشد فرهنگ اسلامی و دینی با محوریت رضوی بوده که مبنا و ریشه‌ای انسانی و اعتقادی دارد.

وی با بیان اینکه رویکرد مؤسسه تربیت ‌بدنی آستان قدس رضوی در زمان‌های قبل و بعد از برگزاری همایش باید متفاوت باشد، خاطرنشان کرد: اگر این وضعیت یکسان باشد هیچ فایده و اثری ندارد و ما نمی‌خواهیم به‌ صرف برگزاری چند کلاس و جلسه و دیده شدن در رسانه‌ها دیده شویم، بلکه می‌خواهیم اثرپذیری را در مسیر مسائل فرهنگی و توسعه اخلاق و انسانیت به ‌شکلی ملموس شاهد باشیم.

هاشمی ‌جواهری گفت: موضوعاتی همچون خادمیاری ورزشی، برندسازی وقف و نذر در حوزه ورزش، ترویج عرصه‌های ورزش رضوی همچون اخلاق در جامعه و معماری ورزش رضوی از جمله رویکردهای این همایش است.

دکتر سهرابی، رئیس دانشکده تربیت بدنی دانشگاه فردوسی مشهد نیز با اشاره به برگزاری نخستین همایش برند در ورزش در سال ۹۴ به میزبانی این دانشگاه گفت: برای نخستین بار همکاری بسیارخوبی بین دانشکده تربیت بدنی دانشگاه فردوسی و مؤسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی به عنوان دو مرکز اجرایی و عملیاتی ورزشی در این همایش  شاهد هستیم.

در نخستین دوره این همایش بیش از ۱۰۰ نفر شرکت‌ کردند و برای دومین همایش رشد بیش از دو برابری این میزان را پیش‌بینی کرده‌ایم؛ برای این همایش ۲۰ سخنران علمی، ۶ کارگاه آموزشی و تخصصی و دیگر برنامه‌های جانبی پیش‌بینی شده و علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد علمی و ورزشی می‌توانند از امروز تا اول آبان ماه به آدرس اینترنتی این همایش به نشانی: www.cbscan۲.ir مراجعه کنند.

منبع: روزنامه قدس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.