زنجان-مدیر عامل شرکت شهرک صنعتی استان زنجان گفت: طی سال گذشته۱۷ میلیارد تومان از اعتبارات استانی را تملک کردیم.

استان زنجان در جذب منابع استانی رتبه اول را دارد

به گزارش خبرنگار قدس انلاینایرج احمدی مدیر عامل شرکت شهرک صنعتی استان زنجان درنشست خبری بعداز ظهر دوشنبه با اشاره به راه اندازی کمیته سه جانبه برای استقرار، ارزیابی ها و گزارش های  زیست محیطی افزود: استان زنجان به لحاظ جذب منابع استانی دارای رتبه اول است و سال گذشته ۱۷ میلیارد تومان از اعتبارات استانی را تملک کردیم.

ایرج احمدی در این نشست که به مناسبت روز حمایت از صنایع کوچک برگزار شده بود با اشاره به اهمیت شرایط زمانی صنایع کشور اظهار داشت: ۸۵درصد اشتغال کشوررا صنایح کوچک تشکیل می دهد.

احمدی،  با بیان اینکه تعداد شهرکهای صنعتی استان زنجان، نسبت به استانهای دیگر زیاد است، ادامه داد: ۶۵۰طرح تولیدی در زنجان در حال اقدام است.

وی با اشاره به پیگیری تسهیلات برای واحد های تولیدی استان، تصریح کرد: ستاد تسهیل و موانع تولید از جمله اقدامات مطلوب در راستای حمایت از تولید استان دارای عملکرد مطلوب بوده است.

به گفته احمدی نزدیک به ۴درصد بودجه شرکت صرف صنایح کوچک استان شده است وبه واحد های دانش بنیان امتیازخوبی برای استقرار در شهرکها داده می شود.

وی ، با اشاره به  صادرات مطلوب سرب و روی از شهرکهای صنعتی گفت: در صدد توسعه متوازن و همه جانبه در این زمینه هستیم.

احمدی، با بیان اینکه ارزیابی زیست محیطی برای به بهره برداری رساندن و استقرار واحد های تولید حائز اهمیت است ، ادامه داد: در شهرک شهید شهریاری زیر ساختها ی این شهرک برای بهره برداری در دهه فجر آماده است.

مدیر علمل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان، با بیان اینکه توسعه همراه با هزینه است ، یادآورشد: شرکت شهرکتهای صنعتی استان نیز تابع قوانین کشوری است و در صدد ایجاد اشتغال با کمترین آسیب به محیط زیست هستیم.

 این مقام مسئول در پاسخ به سوالی در خصوص واحد های غیر فعال گفت: استان زنجان در خصوص واحد های راکد،از نرم کشوری پایین تر است  و۳۳واحد تولیدی راکد به چرخه تولیدی برگشته است.

مدیر علمل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان، با اشاره به اهمیت جابه جایی پسماندهای شهرک صنعتی روی زنجان تصریح کرد: بزودی این پسماندها به محل جدید انتقال داده می شود.

احمدی با اشاره به اینکه ۱۶۵۰ طرح تولیدی و قرار داد در حال اجراست گفت: طی سال گذشته ۲۰۰فقزه قرار داد بسته شده که طی سال های اخیر بی سابقه بوده است.

 انتهای پیام.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.