خراسان شمالی- مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: نگاه پایگاه خبری تحلیلی قدس آنلاین در خراسان شمالی نگاهی دلسوزانه و منصفانه است.

نگاه پایگاه خبری تحلیلی قدس آنلاین در خراسان شمالی دلسوزانه و منصفانه است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حسین فرخنده به مناسبت آستانه ۱۷ مرداد روزخبرنگار با حضور در دفتر سرپرستی خراسان شمالی، ضمن تبریک این روز به خبرنگاران و دست اندرکاران مؤسسه فرهنگی قدس، جایگاه روزنامه قدس و پایگاه خبری، تحلیلی قدس آنلاین را بسیار خوب دانست و اظهار داشت: خوشبختانه روزنامه قدس یکی از متنوع ترین روزنامه در بین مطبوعات کشور است که مخاطبان زیادی دارد.

وی با بیان اینکه نقدهای این رسانه بسیار دلسوزانه بوده است ادامه داد: این زحمات، مرهون تلاش و درایت مدیرانی است که به این رسانه در ابعاد مختلف توجه ویژه ای دارند.

مدیر مسئول دفتر روزنامه قدس نیز در این دیدار گفت: خبرنگاران قشر پرتلاش، ایثارگر در خط مقدم و در عرصه اطلاع رسانی هستند.

ملک محمد علیزاده اظهار داشت: خبرنگاران نقش بسیار مهمی در توسعه جامعه استان دارند که با عشق و علاقه ای که به کار و حرفه خود دارند در هرساعتی از شبانه روز در جلسات حضور دارند.

وی در خصوص مشکلات مطبوعات نیز گفت: با وجود اینکه دفاتر سرپرستی با مشکلات عدیده ای مانند اشتراک روزنامه، آگهی و ... دست و پنجه نرم می کنند اما به این حال سعی کرده ایم جایگاه روزنامه را در همه زمینه ها مانند انتشار اخبار و... حفظ کنیم.


 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.