کاربران ۵ و Surface Pro ۶  به روز رسانی تازه‌ای در اختیار دارند که مزایایی از جمله باتری بهتر  و در بعضی موارد عملکرد بهتر Wi-Fi را برایشان به ارمغان می‌آورد.

به روزرسانی ۶ و ۵ Surface Pro عمر باتری و عملکرد Wi-Fi را بهتر می‌کند +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، کاربران ۵ و Surface Pro ۶  به روز رسانی تازه‌ای در اختیار دارند که دامنه مزایایی از جمله باتری بهتر  و در بعضی موارد عملکرد بهتر Wi-Fi را برایشان به ارمغان می‌آورد.

مشروط بر اینکه به روزرسانی ویندوز ۱۰ آوریل ۲۰۱۸ را اجرا کنید، یک به روزرسانی Surface System Aggregator را دریافت خواهید کرد که باعث بهبود عملکرد باتری می شود ، بنابراین باتری می‌تواند با دور بودن از شبکه کمی بیشتر دوام بیاورد.

جالب اینجاست که تاریخچه به روزرسانی برای Surface Pro ۵ نشان می دهد که این به روز رسانی نه تنها باعث بهبود عملکرد باتری بلکه به پایداری و روان تر شدن عملکرد کلی دستگاه نیز کمک می‌کند به هر حال ، مهم ترین تغییر پس از به‌روزرسانی افزایش عمر باتری است.

در کنار این، یک به روزرسانی برای Surface Pen یک مشکل دیگر را با محیط جانبی حل می کند ، یعنی حل مشکل دکمه بالای قلم روی Surface Pen بنابراین اگر با دکمه بالا مشکل دارید، پس از به روز رسانی احتمال زیاد مشکلتان حل خواهد شد.

علاوه بر این، افرادی که جدیدترین نسخه ویندوز ۱۰ را اجرا می کنند، به روزرسانی ماه مه ۲۰۱۹ و همچنین بهبود از عملکرد Wi-Fi و بلوتوث را دریافت می‌کنند (به ترتیب برای کنترل کننده شبکه بی سیم-AC مارولل AVASTAR و رادیو بلوتوث)، بنابراین حتی ممکن است سرعت Wi-Fi بهتری را هم ببینید.

مثل همیشه ، این به روزرسانی سیستمی باید به صورت خودکار به دستگاه Surface Pro شما تحویل داده شود ، اگرچه هنوز آن را مشاهده نکرده‌اید ، می‌توانید به صورت دستی بررسی کنید تا این به روز رسانی را دریافت کنید، برای انجام این کار ، بر روی دکمه Start کلیک کرده و سپس به قسمت Settings> Update & Security> Windows Update بروید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.