قزوین_دبیر اجرایی کارگاه پوستر و تبلیغات شهری در قزوین گفت: کارگاه تولید پوستر هفت سنگ امروز به کار خود پایان می دهد.

کارگاه تولیدپوستر هفت سنگ امروز به کار خود پایان می دهد

محمد رزاقی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: فعالیت رسمی گروه هنری شهیدتاج احمدی به صورت رسمی از آبان ماه سال گذشته آغاز شده است و جمعی از هنرمندان انقلابی و دغدغه مند در قزوین و با نگاه کمک و حضور در فضاهای دغدغه مند موردنظر مقام مقام رهبری در این گروه فعالیت دارند.

وی افزود: آثار هنری مختلفی توسط هنرمندان در این گروه هنری تولید می شود.

دبیر اجرایی کارگاه پوستر و تبلیغات شهری در قزوین گفت: درحال حاضر ۵۰ نفر از هنرمندان انقلابی شهر شناسایی شده و عضو گروه هنری تاج احمدی قزوین هستند.

رازقی افزود: کارگاه تولید پوستر هفت سنگ با مشارکت ۲۵نفر از هنرمندان از ۱۶ مردادماه با محوریت تولید پوستر مبارزه با فساد و زمین خواری آغاز شده است.

وی عنوان کرد: باتوجه به اینکه از سال گذشته مبارزه با رانت، اختلاس و فساد اقتصادی به صورت جدی در کشور مورد پیگیری رهبری و مسوولان است تصمیم گرفتیم که یک مطالبه مردمی نیز در این راستا شکل بگیرد و هنرمندان انقلابی به کمک این جریان بیایند و به تولید پوستر هفت سنگ بپردازند.

دبیر اجرایی کارگاه پوستر و تبلیغات شهری در قزوین تصریح کرد: پوسترهای تولیدی در این کارگاه به صورت نمایشگاه در معابر عمومی و فضای مجازی منتشر می شود.

 رزاقی خاطرنشان کرد: در برگزاری این کارگاه حوزه هنری، سازمان اوج و نهضت پوستر مشارکت دارد و زیرنظر استادمجتبی مجلسی ازاساتیدبرجسته گرافیک کشور به مدت سه روز برگزار می شود.

وی بیان کرد: تولیداثر کارگاه از ۱۶مردادماه آغازشده است و تا ۱۸مردادماه سالجاری ادامه دارد.

دبیر اجرایی کارگاه پوستر و تبلیغات شهری در قزوین با اشاره به تاثیرهنر بر مبارزه فساد عنوان کرد: مقام معظم رهبری عنوان کردند که هرجا مردم پای کار باشند و حضور داشته باشند کارها به خوبی پیش می رود و هرجاکه مردم را کنار بگذاریم مشکلاتی در کار پیش می آید؛ به عنوان هنرمندان انقلابی تلاش داریم به سهم خود یک مطالبه ای در این زمینه ایجادداشته باشیم که دلسوزان انقلاب و بزرگان نظام با پشتوانه مردمی بتوانند در عرصه مبارزه با فساد اقدام کنند.

رزاقی یادآور شد: مسولان بتوانند فسادهای ریزو درشتی که گاها در گوشه و کنار کشور اتفاق می افتد را ریشه کنند که پیشرفت اقتصادی و عدالت اجتماعی سریع تر شکل بگیرد.

دبیر اجرایی کارگاه پوستر و تبلیغات شهری در قزوین عنوان کرد: در انتخاب نام کارگاه سعی کردیم با یک تعبیر هنرمندانه به موضوع فساد و زمین خواری هفت سنگان اشاره کنیم؛ موضوعی که دغدغه انقلابی شهر است.

رزاقی یادآور شد: اطلاع رسانی عمومی برای تولید پوستر انجام شده است و با تولید پوستر در زمین خواری هفت سنگان امیدواریم اتفاقات خوب و مثبتی شکل بگیرد.

دبیر اجرایی کارگاه پوستر و تبلیغات شهری در قزوین گفت: آثار هنری و هنرمندان می توانند در شکل گیری حرکت های مثبت عدالت خواهانه، به نفع مستضعفین و مردم تاثیرگذار باشند و تلاش داریم با راهنمایی دلسوزان انقلاب حرکت مثبتی داشته باشیم.

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.