پلیس ایالت شیکاگو در آمریکا یک پسربچه ۱۲ ساله سیاه پوست را در تخت خوابش هدف قرار داد.

شلیک پلیس آمریکا به پسربچه ۱۲ ساله سیاه پوست در تخت خواب

به گزارش خبرنگار بین املل قدس آنلاین، پلیس آمریکا در تازه ترین اقدام خود این بار به یک پسربچه ۱۲ ساله سیاه پوست غیرمسلح در رخت خوابش تیراندازی کرده است.

به نوشته سی بی اس،  ظاهرا نیروهای پلیس ایالت شیکاگو در حالی که ساکنان یک خانه در حال خواب بودند به خانه یورش می برند و یک پسر ۱۲ ساله در تیراندازی ماموران پلیس از ناحیه زانو مورد اصابت گلوله قرار میگیرد.

بر اساس دادخواستی که مادر این پسربچه تنظیم کرده است نیروهای پلیس ساعت ۵ بامداد روز پنج شنبه با دادخواستی که مادرش روز پنجشنبه روز ۲۶ می،بیش از ۱۲ نیروی پلیس مسلح وارد خانه آنها در شهر ایلینویز ایالت شیکاگو می شوند؛ جایی که مادر، پدر و سه فرزندشان در حال خواب بودند.

به نوشته رسانه های محلی گویا پلیس قصد بازداشت پدر خوانواده را به اتهام داشتن مواد مخدر و حمل اسلحه بدون مجوز داشته است؛ اتهاماتی که بعد از شب حادثه کاهش نیز یافتند.

ظاهراً در این حمله یک افسر سفید پوست با اسلحه مسلح شده وارد اتاق  «امیر ورشیپ» پسربچه  ۱۲ ساله می شود و در حالی که امیر روی تخت خوابش نشسته بود به سمت او شلیک میکند و امیر از ناحیه زانو مورد اصابت گلوله قرار میگیرد.

خانواده امیر معتقدند که افسر پلیس در حین عملیات نشان خود را با یک نوار مشکی پوشانده بوده است.

در این بین سایر افسران پلیس به مادر خانواده گفته اند که هیچ کس در این عملیات مجروح نشده است و هنگام انتقال پسربچه به بیمارستان مانع از همراهی مادر با فرزند می شوند و پس از آن او را به کلانتری منتقل کردند و به او اجازه نداد که به همراه پسرش به بیمارستان برود.

به گفته خانم ورشیپ او و خانواده اش در شرایط بد روحی قرار دارند و امیر در حال حاضر بعد از سپری کردن عمل جراحی در بیمارستان بستری شده است.

خانم ورشیپ به خبرنگاران گفته است که تلاش میکند پسرش را از ایالت شیکاگو خارج کند.

خانواده ورشیپ ضمن شکایت از پلیس به دلیل رفتار ناشایست، حمله ، ضرب و رجح و حبس خواستار خسارت ۵۰ هزار دلاری  شده اند.

به گفته خانم ورشیپ:"من هر شب کابوس می بینم، و من تمام شب را بیدار می شوم ، زیرا فکر می کنم آنها برمیگردند."

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.