قزوین_ رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: مراحل ترخیص مرکز رادیوتراپی درحال انجام است.

مراحل ترخیص مرکز رادیوتراپی درحال انجام است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، نشست صمیمی اصحاب رسانه با منوچهر مهرام رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین ظهر امروز در دفتر مدیریت این دانشگاه برگزار شد.

در این نشست، منوچهر مهرام اظهار داشت: در مدت مدیریت خود، هر کاری که قابلیت انجام داشته را با سختی انجام دادیم.

وی با اشاره به بزرگترین پروژه در حال ساخت استان افزود: بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی بزرگترین پروژه با وجود مشکلات به کار خود ادامه می‌دهد و در حال اجراست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین مطرح کرد: تعطیلی بیمارستان سجادیه از سوی ما صورت نگرفته است که علت متوقف شدن آن به دلایل سیاسی و ایجاد شبهه‌ها و روند بروکراسی اداری بوده است.

مهرام به ادامه فعالیت بیمارستان سجادیه اشاره و خاطرنشان کرد: از سوی همین گروه محل دیگری برای این بیمارستان درنظر گرفته شده و در حال اخذ مجوزهای لازم هستند. 

وی یادآور شد: ساختمان مرکز رادیوتراپی در شرایط بسیار سخت در حال اتمام بوده و دستگاه اول وارد کشور شده است و در حال حاضر نیز مانعی در کار نداریم و مراحل ترخیص آن درحال انجام است و دستگاه دوم با تاخیر چندماه دیگر یا یک سال وارد می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین اضافه کرد: مشکلات بیمارستان الوند و مراحل واگذاری آن به علوم پزشکی در حال پیگیری است.

مهرام خاطرنشان کرد: باتوجه به سیاست زدگی استان و بروز اتفاق های نامناسب، این سیاست زدگی بر سایر حوزه از جمله حوزه بر زندگی و سلامت مردم نیز تاثیرگذار بوده و در حل مشکلات مردم تاثیری نداشته است.

وی اضافه کرد: چراکه افراد مختلفی که غیربومی نیز نیستند برای استان فعالیت‌های قابل توجهی انجام می‌دهند و ما تمام بازی ها را کنار گذاشتیم و با رویکرد بی طرفانه سیاسی فعالیت می کنیم و نباید در انجام امور استان نباید سرگرم بازی بومی و غیربومی شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین تصریح کرد: اگر گاها مشکلاتی همچون مشکلات حوزه علوم پزشکی و سلامت از جمله نارضایتی پرسنل، مطرح کردن فرار مالیاتی و حقوق نجومی در کشور مشاهده می شود این مشکلات از مشکلات سطح کشور برگرفته است که از جمله آن می توان به اشاره کرد.

مهرام خاطرنشان کرد: نیازهای استان به پزشکان متخصص باید تامین شود و میزانی بیش از حق الزحمه پزشکان پرداخت نمی شود.

وی تصریح کرد: باید برای نگهداری پزشکان در بخش دولتی تلاش کرد و در حال حاضر پزشکان به بخش خصوصی جذب می شوند که نتیجه آن، رسیدن ضرر به مردم است.

یادآور می شود در پایان این نشست، فعالان رسانه حوزه سلامت مورد تجلیل قرار گرفتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.