ایران جزء پنج کشور فعال دنیا در زمینه هیپنوتیزم است، و مقرر شده است تا دفتر آسیایی انجمن هیپنوتیزم در مشهد افتتاح شود.

افتتاح دفتر آسیایی انجمن هیپنوتیزم در مشهد

به گزارش قدس آنلاین ، مهدی فتحی رئیس انجمن هیپنوتیزم خراسان رضوی گفت: ایران جزء پنج کشور فعال دنیا در زمینه هیپنوتیزم است از این رو مقرر شده است تا دفتر آسیایی انجمن هیپنوتیزم در مشهد افتتاح شود تا به فعالیت‌های کشورهای آسیایی در این موضوع سر و سامان دهد.

 
او ادامه داد: ششمین کنگره بین‌المللی هیپنوتیزم و نخستین کنگره آسیایی هیپنوتیزم هم از تاریخ ۲۳ تا ۲۶ مهر ماه با حضور ۱۶۰ میهمان خارجی از ۲۰ کشور جهان برگزار می‌شود.

رئیس انجمن هیپنوتیزم خراسان رضوی گفت: هدف از برگزاری این کنگره در کنار انتقال تجربه، آموزش تکنیک‌های لازم است و تاکنون ۱۵۰ مقاله به دبیرخانه این همایش رسیده است.

فتحی افزود: تا کنون حضور ۱۴ انجمن فعال در این حوزه از کشورهای آسیایی و اروپایی و همچنین شرکت ۸۰ سخنران از کشورهای مختلف جهان در این کنگره قطعی شده است.

او ادامه داد: با توجه به انتشار مقالات و فیلم‌های جراحی بدون بیهوشی توسط استادان ایرانی برای این همایش نیز برنامه‌ای عملی در نظر گرفته شده است تا بیماری با کمک هیپنوتیزم و در حضور میهمانان جراحی شود.

رئیس انجمن هیپنوتیزم خراسان رضوی گفت: بیهوشی توسط هیپنوتیزم این امر را نشان خواهد داد که در شاخه مغز و اعصاب، کانون‌هایی وجود دارد که هنوز شناخته شده نیست.
فتحی افزود: در این همایش تفاهم نامه‌هایی بین دانشگاه علوم پزشکی مشهد و دیگر انجمن‌های معتبر دنیا در این زمینه امضا خواهد شد.
منبع :باشگاه خبرنگاران
انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.