مدیر امور تربیت بدنی شهرداری مشهد گفت: همواره می‌کوشیم تا جوان‌گرایی و استفاده از پتانسیل بومی بیشتر شود.

جوان‌گرایی رمز پیشرفت ورزش است/ رونمایی از پیراهن تیم فوتسال بانوان هیأت فوتبال خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، مراسم رونمایی از پیراهن جدید تیم فوتسال بانوان هیأت فوتبال خراسان رضوی شامگاه گذشته با عنوان «در مسیر افتخار» در سالن اجتماعات هیأت فوتبال خراسان رضوی برگزار شد.

مجید جلالی، حسین بادامکی،  حسن نوری مدیر امور تربیت بدنی شهرداری مشهد و مجید مرتضایی سرمربی تیم فوتسال فرش آرا از میهمانان این مراسم بودند.

جوان‌گرایی و استفاده از پتانسیل بومی رمز پیشرفت ورزش است

مدیر امور تربیت بدنی شهرداری مشهد در این مراسم گفت: هدف ما در شهرداری توسعه ورزش در ابعاد مختلف بوده و از ابتدا رویکردمان این بود که هر آنچه خدماتی که ایجاد می‌کنیم برای همه شهروندان باشد.

حسن نوری ادامه داد: علاوه بر توسعه ورزش همگانی در مشهد در بخش‌های مختلفی که پتانسیل قهرمانی وجود داشت، تلاش کردیم تا حمایت کنیم و امکان حضور بانوان در عرصه ورزش بیش از گذشته محقق شود.

وی با بیان اینکه شهرداری در سال جاری همانند سال گذشته از فوتبال و فوتسال حمایت می‌کند، تصریح کرد: با حضور احسان اصولی ورزش تحول محسوسی داشته، همواره می‌کوشیم تا جوان‌گرایی و استفاده از پتانسیل بومی بیشتر شود.

مدیر امور تربیت بدنی شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: امیدوارم در حوزه بانوان و آقایان فضایی ایجاد کنیم که نگاه بهتری از سوی فدراسیون به‌استان ما ایجاد شود.

بدون توسعه ورزش بانوان جامعه‌ای شاد نداریم

رئیس هیأت فوتبال خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: یکی از وعده‌هایی که دادیم توجه به‌حوزه بانوان و حمایتی متفاوت نسبت به‌سال‌های گذشته بود.  

احسان اصولی ادامه داد: نمی‌توان به‌فکر کاهش آسیب اجتماعی و اثرگذاری عموم  باشیم اما نسبت به‌ورزش بانوان بی‌تفاوت باشیم، توجه به ورزش بانوان به ورزش آقایان ارجحیت دارد، چرا که مادران مهم‌ترین رکن در کوچک‌ترین و اصلی‌ترین نهاد جامعه یعنی خانواده هستند، اگر آن‌ها در این حوزه به ایده‌آل‌های خود برسند بهتر می‌توانند به فرزندانشان بیاموزند، وقتی مادران شادی داشته باشیم در کلیات جامعه این تأثیرات را می‌بینیم.

وی تصریح کرد: در لیگ برتر فوتسال در دو بخش آقایان و بانوان دو نماینده مدعی قهرمانی داریم که امیدوارم با تلاش همه به اهدافی که مدنظرمان داریم برسیم، تاکنون در حد بضاعت خودمان شرایط را فراهم کردیم، هیچ چیزی کم نمی‌گذاریم تا توانمندی استان را به‌نمایش بگذاریم.

امیدوارم جام قهرمانی فوتسال را به مشهد بیاوریم

نایب رئیس بانوان هیأت فوتبال خراسان رضوی نیز در ادامه گفت: با وجود اینکه فوتبال در خراسان رضوی آن‌طور که باید فعال نبوده اما همیشه نمایندگانی در تیم  ملی داشتیم.

فاطمه شریف افزود: در تیم ملی نوجوانان که به‌مسابقات اعزام شدند، ۶ نفر از خراسان رضوی بودند، پتانسیل بالایی در این زمینه داریم که با توجه و حمایت می‌توانند افتخارآفرینی کنند، از هیأت فوتبال تشکر می‌کنم  که ما را از نظر مادی و معنوی حمایت کردند.

وی با بیان اینکه هیأت فوتبال در سه بعد پیشرفت داشته است، خاطرنشان کرد: بعد اول جوان‌گرایی در حوزه‌های مختلف است که می‌تواند تأثیر مثبتی داشته باشد و تاکنون نیز شاهد تغییرات و این اثرگذاری بوده‌ایم، بعد دوم برابری جنسیتی است و بعد سوم تبدیل شدن مشهد به یکی از قطب‌های فوتبالی کشور است، در همین مدت کوتاه میزبان مراسماتی بودیم که پیش از این تنها در تهران برگزار می‌شد.

نایب رئیس بانوان هیأت فوتبال خراسان رضوی عنوان کرد: سال گذشته زمانی که با تیم نامی‌نو جام را بالای سر بردم، آرزو کردم کاش این جام را در شهر خودمان به‌دست می‌آوردیم، خیلی خوشحال شدم از قهرمانی تیمم اما زمانی بیشتر خوشحال می‌شوم که این جام در مشهد بالا رود، امیدوارم در سال جاری این اتفاق رخ دهد.

امیدوارم شرایط حضور بانوان در استادیوم فراهم شود

مجید جلالی نیز در ادامه گفت: فوتبال و فوتسال بانوان کشورمان طی سال‌های اخیر پیشرفت‌های قابل توجهی داشته که امیدواریم شاهد استمرار آن باشیم.

این پیشکسوت و کارشناس فوتبال ادامه داد: بسیار خرسندم که در خراسان رضوی مسؤولانی هستند که برای بها دادن به‌ورزش بانوان تلاش می‌کنند و زحمت می‌کشند.

وی عنوان کرد: تقدیر بازیکنان از مربی خود در این مراسم نکته‌ای قابل توجه بود که امیدوارم همیشه قدرشناس باشید.

جلالی خاطرنشان کرد: امیدوارم هرچه زودتر شرایط به نحوی پیش برود که شما بانوان بتوانید در استادیوم‌های ورزشی حضور پیدا کنید و ما هم بتوانیم بازی‌های شما را ببینیم.

منبع: مهر

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.