معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری شهرستان مشهد گفت: هیچ مشکل و مساله ای برای برگزاری با شکوه انتخابات ۲اسفند ماه در شهرستان مشهد نداریم و تلاش ما بر این است که انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان مشهد ، قانونی، مشارکتی و با حضور حداکثری مردم برگزار شود.

زمینه برگزاری با شکوه انتخابات ۲اسفند ماه در شهرستان مشهد فراهم است

حیدر خوش نیت در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: از چند ماه قبل به منظور برگزاری مطلوب انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تاریخ دوم اسفند ماه، برنامه ریزی هایی  در فرمانداری شهرستان مشهد مورد تاکید قرار گرفت.

وی با بیان اینکه هیچ مشکل و مساله ای  برای برگزاری با شکوه انتخابات ۲اسفند ماه در شهرستان مشهد نداریم، تصریح کرد: از جمله مواردی که مدنظر قرار گرفته است آسیب شناسی و بررسی گزارش هایی که از نظارت بر انتخابات دوره های قبلی در دسترس است می باشد. از طرفی  عده ای با بی انصافی  فرایند برگزاری  انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در سال ۹۶ در مشهد را ضعیف عنوان می کنند  و با تبلیغات آن چنانی در فضای مجازی در جهت برجسته کردن برخی مسائل جزئی در جریان برگزاری این انتخابات هستند  در حالی که نواقص انتخابات سال ۹۶نسبت به بسیاری از انتخابات در سال های گذشته در شهر مشهد کمتر بود. از طرفی انتخابات شورا و ان هم شمارش اراء به صورت دستی و با توجه به تعداد زیاد کاندیدها موضوعی زمانبر و پیچیده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی شهرستان مشهد افزود:  برای اینکه نواقص انتخابات سال ۹۶ به حداقل و صفر برسد ،آسیب شناسی و رفع مسائل انتخابات گذشته مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در این باره برنامه ریزی هایی نیز صورت گرفته و دوره های آموزشی نیز برای بخشداران برگزار شده  است  .

خوش نیت تصریح کرد: دوره هایی نیز برای بازآموزی مربیان آموزشی که هیئت های اجرایی، کارشناسان، نماینده های فرمانداری، اعضای شعب انتخاباتی و بازرسین را آموزش می دهند تا زمینه برگزاری یک انتخابات خوب را فراهم کنند با حضور مدرسین وزارت کشور و مسئولین ستاد انتخابات استان خراسان رضوی، فرمانداران استان های خراسان رضوی، قم، البرز و تهران ماه گذشته در محل سالن اجتماعات معاونت استانداری و فرمانداری شهرستان مشهد مقدس برگزار شد.

خوش نیت با اشاره به اینکه تشکل ها و احزاب سیاسی نیز باید وظایف خودشان را در قبال برگزاری انتخابات پرشور در شهرستان مشهد به درستی انجام دهند، تصریح کرد:  تلاش ما این است که انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان مشهد در اسفند ماه ، قانونی، مشارکتی و با حضور حداکثری مردم برگزار شود و رسانه ها نیزدر این مدت باید با انتشار اخبار و گزارش های مفید، ضمن اینکه مردم را نسبت به اهمیت انتخابات آگاه تر سازند، روحیه نشاط و شادابی را در جامعه ترویج دهند، زیرا دمیدن روح امید به مردم موجب جلب اعتماد و مشارکت در عرصه‌های مورد نیاز انقلاب اسلامی خواهد شد.    

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.