قزوین-رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی عنوان کرد: ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات کم‌بهره تا پایان سال ۹۸ به هدف حمایت از اشتغال و رونق تولید با پیگیری این بنیاد به فعالان بخش‌های مختلف اقتصادی و کارآفرینان در شعبه‌های بانک سینا پرداخت می‌شود.

پرداخت ۱۴ هزار میلیارد وام کم‌بهره برای حمایت از اشتغال

به گزارش قدس آنلاین،رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی عنوان کرد: ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات کم‌بهره تا پایان سال ۹۸ به هدف حمایت از اشتغال و رونق تولید با پیگیری این بنیاد به فعالان بخش‌های مختلف اقتصادی و کارآفرینان در شعبه‌های بانک سینا پرداخت می‌شود.

سید پرویز فتاح در جمع خبرنگاران یکی از مشکلات اصلی اقتصادی کشور را واردات عنوان کرد و افزود: در حوزه بنزین، گاز، برق، نان، آرد و آب که خودکفا هستیم، اما هر کجا که به واردات نیازمند بودیم دچار مشکل شدیم.

وی با بیان اینکه درآمد بنیاد مستضعفان باید به سمت نیازمندان سرازیر شود، اظهار داشت: بنیاد مستضعفان وظیفه دارد الگویی را که به توانمندی و خودکفایی نظام و انقلاب منجر می‌شود حمایت کرده و سپس آن را مردمی سازد.

وی یادآور شد: اکنون تیم فنی بنیاد مستضعفان به دنبال اجرای طرحی است که بتواند از خسارت سرمازدگی به درختان کشور جلوگیری کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.