انتشار توئیتی از فرزند جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار مشهور عربستانی که در کنسولگری این کشور در استانبول به قتل رسید، سوالات و تردیدهایی را مطرح کرده است.

توئیت بحث‌برانگیز پسر خاشقجی در سالگرد ترور پدرش

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، شبکه تلویزیونی العربیه و دیگر رسانه‌های سعودی توئیتی را از صلاح، پسر جمال خاشقجی منتشر کردند که در آن، خواستار خودداری از سوء استفاده از پرونده پدرش شده است. او همچنین بر اعتماد کامل به دستگاه قضایی عربستان برای تحقق عدالت در این پرونده تاکید کرد.

اما شیوه ارسال این توئیت برای فعالان شبکه‌های اجتماعی سوال برانگیز شد، زیرا به جای آنکه به صورت متن منتشر شود، به صورت تصویر منتشر شده است.

کاربران شبکه‌های اجتماعی نوشتند روشن است که فرزند خاشقجی را مجبور کرده اند که از روی متنی که برای او نوشته بودند عکس بگیرد و آن را در سالگرد ترور پدرش، به عنوان توئیت از طرف خودش منتشر کند. به ویژه که او در بخشی از این توئیت به جای آنکه نوشته باشد ”پدرم“، نوشته است ”جمال خاشقجی“.

یکی از فعالان شبکه‌های اجتماعی در واکنش به این توئیت، نوشت: هیچ عاقلی باور نمی‌کند این حرف پسر فردی باشد که در سالگرد قتل او هنوز جسدش دفن نشده است. جسدی که آن را تکه تکه کردند و خانواده اش هنوز هیچ اطلاعی در این باره ندارند.

یکی دیگر از کاربران نوشت: فرزندم خدا به شما کمک کند، پس از قتل پدرتان، شما را مجبور کردند که این جملات را منتشر کنید. عکسی از متنی که برای تو ارسال کرده بودند گرفتی و آن را توئیت کردی. چقدر در شرایط دشواری هستید.

کاربر دیگر نوشت: روشن است که از ترس این توئیت را ارسال کرده ای، زیرا در غیر اینصورت به سرنوشت پدرت دچار می‌شوی و اره پیش روی تو قرار دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.