خراسان شمالی- فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری بزرگترین وارد کننده مواد مخدر صنعتی فاروج در شهرستان قوچان و کشف ۳ کیلوگرم کراک خبر داد.

دستگیری بزرگترین وارد کننده مواد مخدر صنعتی فاروج در قوچان
به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار"علیرضا مظاهری" با اعلام جزئیات این خبر گفت: فردی که مدت زیادی اقدام به وارد کردن مواد مخدر صنعتی کراک و فروش آن در شهرستان فاروج می کرد و تحت تعقیب پلیس نیز بود در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان قوچان دستگیر شد. 
وی افزود: این فرد با استفاده از خودروهای عبوری اقدام به حمل مواد مخدر صنعتی و فروش آن در شهرستان فاروج می کرد که در نهایت توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مورد شناسایی و تحت تعقیب و مراقبت قرار می گیرد. 
سردار مظاهری با اشاره به اینکه ماموران در یک عملیات مشترک و غافلگیرانه این فرد را در شهرستان قوچان و بعد از پیاده شدن از یک دستگاه خودروی عبوری دستگیر می کنند، یاد آور شد: در بازرسی از این فرد مقدار ۳ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی از نوع کراک کشف و ضبط و یک دستگاه خودروی پژو پارس نیز توقیف و راهی پارکینگ می شود. 
فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی با بیان اینکه متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی می شود، خاطر نشان کرد: پلیس در راه مبارزه با سوداگران مرگ از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و هرگز اجازه نخواهد داد تا سلامت و امنیت و آرامش افراد جامعه مختل شود. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.