همدان- مدیر کل پست استان همدان گفت: بیش از ۹۰ درصد کارت‌های سوخت تحویل داده شد.

 ۹۰ درصد کارت‌های سوخت همدانی ها تحویل داده شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین محمد امیدی، مدیر کل پست استان همدان ظهر سه شنبه درنشست خبری با خبرنگاران ، با بیان اینکه تا کنون ۹۰ در صد از کارت سوخت‌های استان همدان توزیع شده است، اظهار کرد: از این تعداد ۵۵ درصد مربوط به شهر همدان بوده و بقیه آن مربوط به سایر نقاط استان است.

امیدی با بیان اینکه  ۱۰ در صد از کارت سوخت‌های استان را معطل عنوان کرد و افزود: در مجموع ۱۵ هزار کارت معطل در استان وجود دارد.

وی بیان کرد: تا کنون ۴۰ هزار گذرنامه از سوی اداره پست توزیع شده است که این میزان نسبت به سال گذشته ۸۰ در صد افزایش داشته اشت.

امیدی  از وجود  ۵۰۱ واحد پستی در استان همدان خبر داد و گفت:  ۸۵ درصد از این واحدها از سوی بخش خصوصی اداره می‌شودکه از این تعداد ۶۳ درصد مربوط به بخش روستایی و ۳۸ درصد شهری هستند.

مدیرکل پست استان همدان گفت : در ۶ ماهه امسال بیش از ۹ میلیون و ۷۴ فقره مرسوله وارده و صادره از استان همدان انجام شده است.

امیدی ترافیک محصولات صادره استان را بیش از یک میلیون و ۹۰ هزار عنوان کرد و افزود: یک میلیون و ۴۵۴ محصول هم به این استان وارد شده است.

مدیر کل پست استان همدان با بیان اینکه در این استان ۶۸۱ صندوق شهری و روستا فعال است افزود: از این تعداد ۲۴۸ صندوق شهری و ۴۳۳ روستایی هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.