Honor اعلام کرد که گوشی‌های هوشمند سری Honor ۲۰ که شامل Honor ۲۰، Honor ۲۰ Pro و Honor ۲۰i هستند، به روز رسانی آینده اندروید Q را دریافت خواهند کرد.

"Honor ۲۰" هوآوی به روز رسانی اندرویدQ را دریافت می‌کند

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، در ماه می، دولت ایالات متحده به شرکت های خود دستور داد تا خدمات نرم افزاری و سخت افزاری را به اسمارت فون‌های چینی Huawei عرضه نکنند، با وجود سرکوب، Huawei و نام تجاری آن Honor اطمینان داده که کاربران دستگاه فعلی همچنان به روز رسانی‌ها را دریافت خواهند کرد، اگرچه که هواوی فعلاً از تحریم ها فرار کرده است.

Honor در بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد که گوشی‌های هوشمند سری Honor ۲۰ که شامل Honor ۲۰، Honor ۲۰ Pro و Honor ۲۰i هستند، به روز رسانی آینده اندروید Q را دریافت خواهند کرد. شرکت مادر Honor ،Huawei همچنین به مشتریان اطمینان داد که آخرین نسخه اندروید را به دستگاه های پرچمدار خود یعنی سری Huawei P۳۰ و Mate ۲۰ Pro  و سری mate ۳۰ می دهد.

Honor در بیانیه مطبوعاتی اظهار داشت: "تمام اسمارت فون ها و تبلت های Honor همچنان تکه های امنیتی و به روزرسانی‌های اندروید را دریافت خواهند کرد، هر کسی که پیشتر خریداری کرده یا در حال خرید یک گوشی هوشمند Honor است، اطمینان داشته باشد که این گوشی‌ها همچنان مورد حمایت ما هستند.

این خبر به افرادی است که به تازگی گوشی هوشمند Honor را خریداری کرده‌اند و یا قصد خرید یکی از آن‌ها را دارند، در حالی که فقط سری Honor ۲۰ و دیگر دستگاه های محبوب «مشخص نشده» Android Q را دریافت می‌کنند، فرض بر این است که دیگر گوشی های Honor هم به روز رسانی تکراری نسخه فعلی اندروید و همچنین تکه های امنیتی را دریافت خواهند کرد، Honor این سری از سری Honor ۲۰ را در هند در اوایل این ماه پس از ممنوعیت ایالات متحده به نمایش گذاشت، با این حال هیچ زمان دقیقی در مورد عرضه به روز رسانی در دست نیست.

Honor ۲۰ و ۲۰ Pro گوشی‌های پرچمدار این شرکت زیر نظر هواوی هستند، در حالی که Honor ۲۰i از طبقه پایین تر این شرکت است.

دو گوشی پرجمدار با صفحه نمایش حفره‌ای ۶.۲۶ اینچی هستند، Honor ۲۰ و ۲۰ Pro با چیپ ست Kirin ۹۸۰ همراه با حافظه های ۸ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایت ذخیره می‌شوند. نوع معمولی با یک باتری ۳،۷۵۰ میلی آمپر ساعته پشتیبانی می‌شود در حالی که مدل Pro با یک واحد ۴،۰۰۰ میلی آمپری همراه است و هر دو از شارژ سریع ۲۲.۵W پشتیبانی می‌شوند، ضمنا هر دو دستگاه از یک دوربین چهار گانه عقب نیز استفاده می‌کنند.

 Honor ۲۰i از یک صفحه نمایش waterdrop استفاده می کند، پردازندۀ Kirin ۷۱۰ را با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی در دل خود می‌بیند، این دستگاه مجهز به دوربین سه گانه و یک دوربین جلو ۳۲ مگاپیکسلی است.

این گوشی هوشمند توان خود را از باتری ۳،۴۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی شارژ سریع دریافت می کند.

سری Honor ۲۰ با سیستم عامل اندروید ۹ پای OS لایه بندی شده با رابط کاربری EMUI ۹.۱ را به زودی دریافت می‌کند، Huawei به طور گسترده انتظار می‌رود که سیستم عامل خود را به عنوان ArkOS در اروپا نیز در اواخر امسال راه اندازی کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.