همدان - فرمانده انتظامی استان همدان گفت : باند پیچیده قاچاق و توزیع مواد مخدر در همدان متلاشی شد.

باند قاچاق مواد مخدر در همدان متلاشی شد

به گزارش قدس آنلاین ، سردار بخشعلی کامرانی‌صالح فرمانده انتظامی استان همدان صبح شنبه در مراسم رونمایی از کشفیات مواد مخدر در استان همدان اظهار کرد: با تلاش مجاهدانه همکاران نیروی انتظامی طی ۲۴ ساعت گذشته باند پیچیده مواد مخدر متلاشی شد.

کامرانی‌صالح افزود: چندین نفر از استان‌های جنوبی قصد انتقال یک تن مواد مخدر را به استان‌های غربی داشتند که با اقدامات پیچیده و حرفه‌ای همکاران پلیس شناسایی شدند.

وی با اشاره به اینکه مدت‌ها قبل روی این باند کار می‌شد و اطلاعاتی به دست می‌آمد خاطرنشان کرد: در عملیات صورت گرفته دو خودرو توقیف و چهار نفر دستگیر شدند که چندین نفر از اعضای باند در خارج از استان شناسایی شده‌اند که به دنبال دستگیری آنها هستیم.

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه این باند سابقه‌دار اقدام به قاچاق مواد مخدر می‌کرد که با اقدام هوشمندانه منهدم شد گفت: اشراف اطلاعاتی پلیس مواد مخدر به باند قوی‌ بود و توانستیم در حین جابه‌جایی مواد مخدر به غرب کشور چهار نفر را در نهاوند دستگیر و محموله را نیز کشف کنیم.

کامرانی‌صالح  با اشاره به اینکه تمام دستگیرشدگان غیربومی، سابقه‌دار، جوان و میانسال از استان‌های شرق کشور هستند افزود: آنها با چهار خودرو که سه خودرو اسکورت و یک خودرو حامل مواد بود، قصد قاچاق آن را داشتند که با برنامه‌ریزی صورت گرفته دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه در این عملیات درگیری وجود نداشت اما برای مهار محموله مواد مخدر تیراندازی می‌شد خاطرنشان کرد: مواد کشف شده تحویل پلیس مواد مخدر ناجا می‌شود و از آنجا نیز تحویل وزارت بهداشت خواهد شد تا تحویل مراکز تولید دارو شود.

فرمانده انتظامی استان همدان ارزش این مواد مخدر را ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و افزود: امسال ۴ هزار و ۴۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان کشف شده است.

وی تصریح کرد: طی چند روز گذشته همکاران پلیس موفق شده‌اند ۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه و ۵ کیلوگرم از نوع هروئین را ثبت و ضبط کنند که در این راستا نیز دو دستگاه خودرو توقیف شده است.

کامرانی صالح به انهدام باند قاچاق و توزیع مواد مخدر در همدان و کشف ۹۵۴ کیلوگرم تریاک، ۵ کیلوگرم هروئین و چهار کیلوگرم شیشه در این چند روز اشاره کرد خاطرنشان کرد: سه خودرو توقیف و هفت قاچاقچی دستگیر شده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.