سرانجام امروز باز کردن قفل بیومتریک را برای کاربران اندرویدی ارائه شد.

نحوه فعال سازی قفل اثر انگشت "WhatsApp" برای گوشی‎‌های اندرویدی

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، چند ماه پیش ، کاربران آیفون به روزرسانی را دریافت کردند که به آن ها امکان می داد WhatsApp را از طریق Touch ID و Face ID باز کنند.

امروز، سرانجام این شرکت معروف ، باز کردن قفل بیومتریک را برای کاربران اندرویدی ارائه کرد، کاربران دستگاه های Android اکنون می توانند با استفاده از قفل اثر انگشت به WhatsApp دسترسی پیدا کنند ، زیرا دیگر پس از به روز رسانی به طور خودکار برای امنیت بیشتر قفل می شود.

ویژگی "قفل با اثر انگشت" اختیاری است و کاربران باید آن را روشن کنند، برای دسترسی به این ویژگی ، کاربران باید روی "تنظیمات" سپس "حساب ها" و سپس "حریم خصوصی" کلیک کنند و در گزینه "قفل اثر انگشت" آنها را به منو منتقل می کند که در آن باید گزینه "قفل با اثر انگشت" را در WhatsApp تغییر دهید، البته این امر نیاز دارد تا اطلاعات بیومتریک خود را تأیید کنند.

کاربران اندرویدی همچنین می‌توانند مدت زمانی را انتخاب کنند که WhatsApp به طور خودکار قفل شود و گزینه‌های مختلفی از جمله "بلافاصله" ، "بعد از 1 دقیقه" و "بعد از 30 دقیقه" نیز وجود دارد.

همچنین به شما اجازه می‌دهد تا برنامه محتوای اعلان را در صفحه گوشی نشان دهد، اگر این گزینه را خاموش کنید، نام فرستنده نیز به همراه محتوای پیام ارسال شده پنهان می شود، انتظار می‌رود این ویژگی به زودی برای همه کاربران Android در همه کشورهایی که WhatsApp در آن فعال است ، وارد شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.