پلت فرم تجاری الکترونیکی Flipkart به زودی اولین تلویزیون های هوشمند مارک نوکیا را راه اندازی می‌کند.

 اولین تلویزیون‌های هوشمند نوکیا در راه است +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، پلت فرم تجاری الکترونیکی Flipkart به زودی اولین تلویزیون های هوشمند مارک نوکیا را راه اندازی می کند، این شرکت برای عرضه تلویزیون‌های هوشمند نوکیا ابتدا در هند خبر داده است و این اولین بار است که شاهد تلویزیون‌های هوشمند مارک نوکیا در جهان خواهیم بود.

Flipkart جدا از مدیریت استراتژی بازار به بازار، از ساخت و توزیع تلویزیون‌های نوکیا در هند اطمینان خواهد گرفت و e-tailer اعلام کرده است که این ابتکار باعث ایجاد هزاران شغل جدید خواهد شد تا در صورت موفقیت، عرضه جهانی تلویزیون‌های هوشمند نوکیا آغاز شود.

Flipkart اعلام کرده است که تلویزیون های هوشمند نوکیا با سیستم صوتی شرکت معروف JBL تولید خواهند شد که این می تواند خبر خوبی برای علاقه مندان به موسیقی باشد.

این شرکت گفت که سابقه قدرتمند استفاده از فناوری برای ارائه بهترین تجربه برای مشتری خود را داشته است و به داشتن نوکیا به عنوان شریک خود در تلویزیون‌های هوشمند افتخار می‌کند، این برند متأسفانه هنوز مشخصات دیگری درباره تلویزیون‌های هوشمند نوکیا را فاش نکرده است.

Adarsh ​​Menon ، معاون ریاست برندهای خصوصی الکترونیک در Flipkart ، اظهار داشت: کار با نوکیا به ما این امکان را می‌دهد تا انتخاب محصولات باکیفیت و پیشرفته از نظر فناوری را برای مصرف کنندگان خودمان گسترش دهیم.

وی افزود: نوکیا یک برند فناوری مشهور در سطح جهان است و از فراخوان نام تجاری بی‌نظیری برخوردار است، بنابراین ما خوشحال هستیم که این ماجراجویی را با آن ها شروع کنیم تا این برند را به بخش محصولات با رشد سریع تبدیل کنیم، ما مثل همیشه متعهد هستیم که بهترین مارک‌ها و فناوری را در کنار هم جمع کنیم، زیرا ما در تلاش برای جذب 200 میلیون مصرف کننده بر روی سیستم عامل خود هستیم.

Flipkart قرار است اولین سری تلویزیون های هوشمند نوکیا را در هفته های آینده معرفی کند، ما به محض دریافت هرگونه اطلاعاتی از این برند ، آن را در اختیار شما می‌گذاریم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.