عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: جوانان و نخبگان نسل جوان باید به میدان بیایند و مجلس‌ و مدیریت‌های خرد و کلان را در اختیار بگیرند و از نخبگی و دانش خود برای اهداف انقلاب استفاده کنند.

جوانان برای انتخابات مجلس به میدان بیایند

به گزارش قدس آنلاین،حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه مشهد اظهار کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نقشه راه کشور را برای همه ترسیم کرده‌اند اما بیشتر مخاطب ایشان جوانان است.

وی اظهار داشت: جوانان و نخبگان نسل جوان باید به میدان بیایند و مجلس‌ و مدیریت‌های خرد و کلان را در اختیار بگیرند و از نخبگی و دانش خود برای اهداف انقلاب استفاده کنند.

وی گفت: سرزمین ایران ظرفیت‌های فراوان دارد، ما یک درصد جمعیت و وسعت دنیا را داریم اما از هشت درصد منابع برخوردارهستیم لذا جوانان باید همت خود را در عرصه‌های صنعت، انرژی و کشاورزی بکار گیرند.

حجت الاسلام مصباحی مقدم افزود: ما در زمینه انرژی اصراف بسیار داریم که باید اصلاح شود تا بتوانیم با صادرات بیشتر برای کشور کسب درآمد کنیم. 
وی اظهار داشت: رمز استقلال اقتصادی دل کندن از کمک کشورهای استکباری است، بنگاه‌های ما وقتی از کمک دیگران مایوس شدند، دست به جوشش خوداتکایی زدند و اکنون به رغم تحریم‌های ظالمانه در بخش پوشاک و لوازم خانگی صادر کننده هستیم و با کشور عراق ۱۲ میلیارد دلار مراوده داریم در حالی که کل مراوده ما با اروپا چهار میلیارد دلار است.

وی گفت :برای آماده شدن شرایط ظهور حضرت ولی عصر (عج) باید اخلاق و ایمان خود را ارتقا دهیم، حرص و طمع و فزون خواهی را کنار بگذاریم و هر چه برای خود می‌خواهیم برای دیگران هم بخواهیم.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.