مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی گفت: شهردار مشهد در مورد واگذاری زمین بدون مجوز از سوی راه و شهرسازی مستندات خود را ارائه کند.

 شهرداری مشهد در مورد واگذاری بدون مجوز زمین از سوی راه و شهرسازی مستندات ارائه کند

محمد رضا اخوان عبداللهیان در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: شهردار مشهد در مورد صحبت هایی خود مبنی بر واگذاری زمین بدون مجوز  به برخی افراد و نهاد ها از سوی راه و شهرسازی مستندات ارائه کند.

وی تصریح کرد: سیستم های دولتی برای هرگونه اقدام و فعالیتی فرآیند و مکانیزم تعریف شده ای دارند و در مواردی همچون زمین که در معرض مشاهده مردم قرار دارد چگونه بدون مجوز و شرایط قانونی امکان واگذاری وجود دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی افزود: تقاضای ما از شهردار مشهد این است که گفته های خود را با سند و مدرک و به طور واقعی بیان کند تا اگر مواردی وجود دارد  با همکاری دستگاه قضایی در جهت بازگرداندن آنها به بیت المال اقدامات لازم را انجام دهیم.

اخوان عبداللهیان ادامه داد: همان طور که ما در مورد تراکم فروشی های غیرمجاز در سال های گذشته ، مدارک و مستندات را به متولیان این موضوع ارائه کردیم انتظار ما این است که شهرداری نیز با مصداق و سند موارد واگذاری بدون مجوز زمین را ارائه کند .

گفتنی است چندی پیش شهردار مشهد از واگذاری برخی زمین ها بدون مجوز از سوی راه و شهرسازی انتقاد کرده بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.