اطلاعات تازه نشان می‌دهد که شیائومی احتمالاً نسخه پیشرفته‌ای از Redmi Note 8 Pro را که توسط پردازنده اسنپدراگون 730G تولید شده است، به بازار عرضه کند.

Redmi Note8 Pro چه ویژگی‌هایی دارد؟+عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، در ماه آگوست ، برند مستقل شیائومی Redmi سری گوشی‌های هوشمند Redmi Note 8 را در چین راه اندازی کرده بود، همین روند نیز در ماه اکتبر در هندوستان آغاز شد. اطلاعات تازه نشان می‌دهد که شیائومی می‌تواند نسخه پیشرفته‌ای از Redmi Note 8 Pro را که توسط پردازنده اسنپدراگون 730G تولید شده است ، به بازار عرضه کند.

چندی پیش ، یک گوشی هوشمند شیائومی با شماره مدل M1912G7BE / M1912G7BC یک تأییدیه از مقام 3C چین دریافت کرده بود،  در این لیست مشخص شده است که این گوشی هوشمند با شارژر سریع 27W قابل حمل است و این نشان می دهد که M1912G7BE / C می تواند یک گوشی پرچمدار غیر 5G باشد که شایعاتی را مبنی بر اینکه می‌تواند نام آن Poco F2 باشد به وجود آورد.

با این حال ، یک تحلیلگر معتبر از چین اظهار داشت که مدل M1912G7BE / C نسخه Snapdragon 730G مدل Redmi Note 8 Pro است و چیپست بازی محور Helio G90T در داخل Redmi Note 8 Pro قرار دارد و به ترتیب در چین، هند و سایر بازار های جهان عرضه خواهد شد.

Redmi Note 8 Pro از Snapdragon 730G بهره می‌برد و می‌تواند به عنوان رقیبی برای تلفن Realme X2 باشد که به وسیله همین SoC تولید می‌شود، Realme X2 به عنوان Realme XT 730G در هند ماه آینده به احتمال قوی راه اندازی می‌شود و این احتمال وجود دارد که نسخه Redmi Note 8 Pro SD730G به زودی وارد هند نیز شود تا با Realme XT 730G رقابت کند.

در حال حاضر هیچ ویژگی مهم دیگری از Redmi Note 8 Pro SD730G گفته نشده است، اکنون باید منتظر ماند تا اطلاعات بیشتری از سایر مشخصات این گوشی هوشمند منتشر شود اما در مورد POCO F2 ، هنوز تأیید رسمی در مورد ورود آن وجود ندارد، با این حال گمانه زنیها بر این است که ممکن است تا قبل از پایان سال 2019 عرضه شود.

مطابق گفته های فوق ، پیش بینی می‌شود که گوشی هوشمند Redmi K30 نیز پیش از پایان سال 2019 در چین منتشر شود، اعتقاد بر این است که گوشی هوشمند 5G Xiaomi با شماره مدل M1911U2E که اخیراً توسط سازمان ملی رادیو چین (NRA) تأیید شده است می‌تواند گوشی هوشمند Redmi K30 باشد، این گوشی هوشمند توسط چیپست 5G آینده MediaTek قابل استفاده است و گزارشهای اخیر نشان میدهد که Redmi K30 دارای صفحه نمایش حفرهای و حالت دوگانه 5G است، Redmi K30 Pro ممکن است در اوایل سال 2020 معرفی و سپس عرضه جهانی شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.