سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: تمرکز من روی تیم شهرخودرو است که با آن قرارداد دارم و گمانه‌زنی‌ها در مورد جدایی من از این تیم و پیوستن به تیم‌های دیگر شایعه است.

جدایی من از شهرخودرو شایعه است

به گزارش قدس آنلاین، یحیی گل‌محمدی عصر امروز  در نشست خبری پس از دیدار تیمش با صنعت نفت آبادان اظهار کرد: نیاز است مسوولان شهر مشهد و استان خراسان رضوی تیم فوتبال شهرخودرو را مورد حمایت بیشتر قرار دهند زیرا مدیرعامل این تیم هم در حد توان خود قادر به تلاش است و یک نفر به تنهایی نمی‌تواند تمام کارها را پیش ببرد.

وی ادامه داد: زمین تمرین یکی از مهم‌ترین نیازهای تیم شهرخودرو است ولی قول‌های داده شده در این زمینه هنوز عملی نشده است. 
وی گفت: تیم ما در نیمه اول بازی با گل صنعت نفت آبادان جریمه شد و بعد از آن بازی بهتری از بازیکان این تیم شاهد  بودیم و در نیمه دوم هم اگرچه تلاش خود را کردیم ولی به گل دست نیافتیم.
گلمحمدی افزود: عملکرد تیم داوری بد نبود اگر چه می‌توانست به بازی سرعت بیشتری بدهد.
وی اظهار داشت: تعویق بازی‌ها باعث می‌شود بازیکنان از شرایط بازی دور شوند و نتیجه این تعویق‌ها باعث تاثیر منفی بر روی تیم‌هاست.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان هم در این نشست گفت: با وجود شرایط بدی که در تیم وجود دارد ولی هنوز در نیمه بالای جدول لیگ هستیم.
دراگان اسکوچیچ افزود: در نیمه اول بازی بهتر عمل کردیم و در نیمه دوم حریف تمام تلاشش را انجام داد و نشان داد که تیم باکیفیتی دارد.
وی ادامه داد: گل‌محمدی بهترین مربی فوتبال ایران است و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم.
وی گفت: هیچگاه تاکتیک تیم خود را بر اساس دفاع نمی‌گذارم، ما حریف را به خوبی آنالیز کرده بودیم و آنها حملات بسیار از سمت دفاع چپ ما برنامه‌ریزی کردند ولی به نتیجه‌ای دست نیافتند. 
اسکوچیچ افزود: در بازی با تیم استقلال خط دفاعی ما خوب عمل نکرد ولی امروز شاهد عملکرد خوب خط دفاعی تیم‌ خود بودیم.
تیم فوتبال شهرخودرو با ۱۱ بازی و ۲۳ امتیاز صدرنشینی را از دست داد و به جایگاه دوم رسید و تیم صنعت نفت آبادان با ۱۹ امتیاز در رتبه ششم جدول ۱۶ تیمی لیگ برتر فوتبال قرار گرفت.

منبع: ایرنا 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.