رییس کمیسیون مناطق پیرامونی و کم‌ برخوردار شورای اسلامی شهر مشهد گفت: طرح نجات در راستای اقدامات شهرداری در حاشیه شهر است واقدام بعدی در حاشیه شهر مشهد تدوین سند توسعه محله است.

تدوین سند توسعه محله حاشیه شهر مشهد /عدم پاسخ شهرداری مشهد به تذکر شورا

رمضانعلی فیضی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: فعالیت دفاتر تسهیلگری طرح نجات در حاشیه شهر مشهد با همکاری اداره راه و شهرسازی در حال انجام است.

وی تصریح کرد: طرح نجات به منظور ساماندهی حاشیه شهر مشهد از چندماه قبل  آغاز شده است تا خدمات به شکل منصفانه به همه مناطق شهرمشهد  ارائه شود.

رییس کمیسیون مناطق پیرامونی و کم‌ برخوردار شورای اسلامی شهر مشهد افزود: شهرداری نیز از قبل بالغ بر ۲۲ دفتر تسهیلگری با محوریت پیشبرد امور محلات باهمکاری شهروندان هر محله   راه اندازی کرده بود و طرح نجات در راستای اقدامات شهرداری در حاشیه شهر می باشد.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه اقدام بعدی در حاشیه شهر مشهد تدوین سند توسعه محله است ، ادامه داد: شهرداری  هنوز در مورد تذکر دو هفته قبل در صحن علنی شورا مبنی بر اینکه  طی سال‌های گذشته نتوانسته  است اطلاعات مناسب و قابل استنادی در خصوص  سرانه کاربری محلات تهیه کند پاسخی ارائه نکرده است .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.