پس از دیدار دو تیم شهر خودرو مشهد و سپاهان اصفهان نشست خبری با حضور سرمربی دو تیم برگزار شد.

جنجال در نشست خبری دو تیم شهر خودرو مشهد و سپاهان اصفهان

به گزارش قدس آنلاین، پس از دیدار دو تیم شهر خودرو و سپاهان در هفته چهاردهم لیگ برتر نشست خبری با حضور سرمربیان دوتیم برگزار شد.

 یحیی گل محمدی سرمربی شهر خودرو با اعتراض به عملکرد تیم داوری گفت: می‌توانستیم به راحتی این دیدار را ببریم، اما اتفاقاتی افتاد که از دست ما خارج است.

 او ادامه داد: اسم رفتارهای داور اشتباه نبود؛ دو موقعیت پنالتی صد در صد داشتیم و داور نزدیک‌ترین فرد به صحنه بود، اما انتخاب کرد که پنالتی نگیرد.

 سرمربی شهر خودرو گفت: بازی کاملا یکطرفه بود و ما موقعیت های خوبی برای باز کردن دروازه حریف داشتیم اما سپاهان دو یا سه کرنر زد که یکی گل شد.

گل محمدی افزود: اگر این بازی در تهران یا اصفهان برگزار میشد داور جرات می‌کرد این گونه داوری کند؟ ما از تیم داوری قطعا شکایت خواهیم کرد.

بی احترامی سرمربی طلایی پوشان به خبرنگار ها

امیر قلعه‌نویی سر مربی سپاهان در نشست خبری حاضر شده بود، یک نفر همراه و نیز پسرش را با خود به محل نشست خبری آورد. پس از اعتراض عوامل هیئت فوتبال خراسان رضوی و نیز خبرنگاران نسبت به حضور پسر قلعه‌نویی در کنفرانس خبری، سرمربی سپاهان گفت که او همراهش است و کسی کاری با او نداشته باشد.

جنجال در نشست خبری

پس از این اتفاق، پسر قلعه‌نویی با تعدادی از خبرنگاران و عوامل هیئت فوتبال خراسان رضوی درگیر شد که در ادامه قلعه‌نویی محل برگزاری نشست خبری را ترک کرد؛ پس از پایان این غائله، قلعه‌نویی دوباره به نشست خبری بازگشت.

سر مربی سپاهان در پاسخ به صحبت خبرنگاری که گفته بود سپاهان از لحاظ مهره خیلی بهتر از شهر خودروست، اما مقابل مشهدی‌ها دست و پا بسته بود، گفت: تیم شما خیلی بهتر است و ما حرفی برای گفتن نداشتیم.

قلعه نویی در واکنش به سوالات مختلف خبرنگاران  افزود: صحبت شما کاملاً درست است. من چه باید بگویم!؟ و در واقع پاسخی به سوالات خبرنگاران نمی داد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.