رئیس جمعیت هلال‌احمر کاشمر گفت: پس از گذشت ۵ روز از گم شدن جوان ۳۰ ساله، جسد این فرد در ارتفاعات شمالی کاشمر پیدا شد.

پیدا شدن جسد جوان ۳۰ ساله در ارتفاعات کاشمر

به گزارش قدس آنلاین، احمد رضاپور عنوان کرد: این جوان روز جمعه به تنهایی و بدون اطلاع نزدیکان خود به ارتفاعات شمالی شهرستان عزیمت کرده بود که روز دوشنبه، مفقود شدن وی در ارتفاعات شمالی شهرستان به مرکز پاسخگویی اضطراری جمعیت هلال‌احمر اعلام گردید.

وی با بیان اینکه این فرد از طریق ردیابی تلفن همراه پیدا شد؛ ادامه داد: پس از مشخص شدن آخرین محدوده‌ای که تلفن فرد روشن بوده و با وی تماس گرفته شده با تلاش‌های صورت گرفته در دومین روز از عملیات جستجو و نجات توسط تیم‌های امداد و نجات کوهستان هلال‌احمر، نیروی انتظامی و خانواده وی ظهر روز سه‌شنبه جسد این جوان ۳۰ ساله در ارتفاعات شمالی کاشمر پیدا شد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر کاشمر بیان کرد: از ابتدای امسال این نوزدهمین حادثه کوهستان در شهرستان کاشمر بوده که به نسبت سال گذشته سه برابر شده است.

وی به افرادی که قصد دارند به ارتفاعات و کوهستان بروند توصیه کرد؛ به هیچ عنوان تنها برای کوهنوردی و گردشگری به کوهستان عزیمت نکنند، قبل از رفتن ضمن اعلام مسیر مدنظر و زمان رفت و برگشت به خانواده و آشنایان از وضعیت آب و هوایی نیز مطلع شوند.

رضاپور همچنین بیان کرد: کفش و لباس مناسب و همچنین آذوغه کافی همراه داشته باشند و اگر به منطقه آشنا نیستند، فردی آشنا به منطقه را همراه داشته باشند.

علت مرگ این جوان نامشخص و در دست بررسی است.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.