شرکت داروسازی ثامن در جشنواره و نمایشگاه «هفته گرامی‌داشت پژوهش و فناوری خراسان رضوی» در مشهد حضور بهم رساند.

حضور شرکت داروسازی ثامن در نمایشگاه «هفته پژوهش و فناوری خراسان رضوی»

به گزارش قدس آنلاین، این شرکت داروسازی وابسته به هلدینگ سلامت و داروی سازمان اقتصادی رضوی در جشنواره و نمایشگاه هفته گرامی‌داشت پژوهش و فناوری خراسان رضوی که صبح امروز در نمایشگاه بین‌المللی مشهد آغاز به کار کرد، منتخبی از فعالیت‌های پژوهشی دارویی خود را به مدت سه روز در غرفه اختصاصی این هلدینگ در سالن فردوسی معرفی می‌کند.

محصولاتی مانند پی اچ پلاس(PH plus) در حوزه سبد دارویی بیماران (CF)Cystic Fibrosis و محلول کاردیوپلژیک و محلول پایه کاردیوپلژیای دل نیدو در حوزه جراحی قلب باز در قالب بنر و بروشور در این نمایشگاه معرفی شده است.

همچنین جمعی از مدیران و کارشناسان واحد تحقیق و توسعه شرکت داروسازی ثامن با هدف ارائه توضیحاتی درباره جدیدترین یافته‌های پژوهشی و محصولات این شرکت و تعامل با سایر محققان خراسان رضوی در این غرفه حضور دارند.

شرکت داروسازی ثامن در پرتوی عنایات ویژه حضرت رضا(ع) و با بهره‌مندی از نیروی انسانی متخصص و پرتوان در مسیر تولید کلیه محلول‌های استریل تزریقی و شست‌وشو، دیالیز صفاقی و خونی، فرآورده‌های بیوتکنولوژی پپتیدهای طبیعی و نوترکیب لیوفلیزه و غیر لیوفلیزه و ارائه خدمات دارویی به جامعه درمانی و بیماران به خصوص بیماران کلیوی و... فعالیت می‌کند.

لازم به ذکر است، تعدادی از مؤسسات و شرکت‌های وابسته به آستان قدس رضوی با هدف معرفی فعالیت‌های ‌علمی و پژوهشی این مجموعه بزرگ موقوفاتی از ۲۱ تا ۲۳ آذر ۱۳۹۸ در جشنواره و نمایشگاه هفته گرامی‌داشت پژوهش و فناوری خراسان رضوی با محوریت رونق تولید محور توسعه اقتصاد مقاومتی در نمایشگاه بین‌المللی مشهد حضور خواهند داشت. علاقه‌مندان از ساعت ۱۰ تا ۱۹ می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.