۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱
کد خبر: 682841

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش‌های رگباری از روزهای میانی این هفته مناطق مختلف خراسان رضوی را فرا می‌گیرد.

مشهد بارانی می شود

به گزارش قدس آنلاین، زهرا آهنگرزاده کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، گفت: بارش‌های رگباری از روزهای میانی این هفته به نسبت خوب و برای عصر سه‌شنبه و روز چهارشنبه در مناطق مختلف استان همراه با کاهش دما پیش‌بینی شده است.

او ادامه داد: برای روزهای ابتدایی این هفته احتمال افزایش آلاینده‌های جوی در شهرهای بزرگ و صنعتی استان وجود دارد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: در این مدت شاهد تشکیل مه، کاهش دید و کاهش دمای شبانه در مناطق مختلف خراسان رضوی خواهیم بود.

آهنگرزاده با اشاره به کاهش دمای شبانه در خراسان رضوی امشب و فردا شب، افزود: کمینه دمای مشهد برای شنبه‌ شب و یکشنبه‌ شب یک درجه زیر صفر پیش‌بینی شده و در دوشنبه و سه‌شنبه شب این هفته نیز به ترتیب به یک و ۲ درجه بالای صفر می‌رسد.

او تصریح کرد: بیشینه دمای امروز مشهد ۱۲ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده که تا روز سه‌شنبه این هفته ۲ تا سه درجه افزایش دارد و روز چهارشنبه میانگین دما در مشهد و خراسان رضوی کاهش می‌یابد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: قوچان با کمینه دمای پنج درجه زیر صفر و سرخس با بیشینه دمای ۱۵ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های استان در ۲۴ ساعت قبل بوده‌اند.

آهنگرزاده افزود: دما هوای فعلی مشهد ۷ درجه سانتی گراد است که طبق پیش بینی‌های صورت گرفته امروز حداکثر دما به ۱۱ درجه می‌رسد.

او تصریح کرد: امشب دمای مشهد به ۱- درجه سانتی گراد خواهد رسید.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشترین شدت وزش باد در این مدت در سبزوار با سرعت ۲۹ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.