شهردار مشهد ضمن اشاره به اینکه فرهنگسرای رسانه باید با فعالیت های اهالی رسانه ای زنده شود، گفت: برهمین اساس فرهنسگرای رسانه در اختیار رسانه ها برای فعالیت های رسانه ای قرارخواهد گرفت.

فرهنگسرای رسانه، در اختیار رسانه ها قرارمی گیرد / از برگذاری جشنواره رسانه ای ابوذر حمایت می کنیم

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمدرضا کلائی در نشست با شورای سیاستگذاری چهارمین جشنواره ابوذر که با حضور مدیران کل فرهنگ و ارشاداسلامی، صدا و سیمای خراسان رضوی، مشاور شهردار و مدیرکل روابط عمومی و امور بین المللی شهرداری مشهد، سرپرست روزنامه شهرآرا واعضای این شورا برگزارشد، افزود: درراستای توسعه فرهنگ شهروندی از طریق رسانه ها آماده همکاری و حمایت از جشنواره رسانه ای ابوذر هستیم.

وی اضافه کرد: در این راستا بخشی ازفضاهای تبلیغات محیطی، تلویزیون های شهری و همچنین تالار شهر برای برگزاری اختتامیه این جشنواره در اختیار شورای سیاستگذاری جشنواره ابوذر قرارداده خواهد شد.

کلائی در پاسخ به درخواست شورای سیاستگذاری جشنواره ابوذر برای دراختیار گذاشتن مکانی جهت راه اندازی دبیرخانه دائمی این جشنواره هم اظهارکرد: شهرداری مشهد فرهنگسرای رسانه را در اختیار دارد که متاسفانه حدود ۹۸ درصد از فعالان رسانه های استان درآن رفت و آمد ندارند که این موضوع فرهنگسرا را به فضایی سرد مبدل کرده است.

شهردارمشهد ادامه داد: بنابراین پیشنهاد می دهم این فرهنگسرا با مدیریت شهرداری در اختیار رسانه ها قرار گیرد تا با فعالیت اهالی رسانه به فضایی بانشاط و زنده تبدیل شود.

جشنواره ابوذر همدلی رسانه ای رادر استان افزایش می دهد

درادامه این نشست جعفر مروارید؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی نیز با تقدیر از اقدامات فرهنگی شهرداری مشهد گفت: امسال سال رونق تولید است و با شرایط کنونی برای تحقق این شعار نیاز به همدلی و هم افزایی در جامعه هستیم که این موضوع به هم افزایی و همدلی رسانه ها نیاز دارد که جشنواره ابوذر به افزایش همدلی در میان رسانه ها کمک خواهد کرد.

نیازمند حمایت های شهرداری مشهد هستیم

حسن نصرپور، مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی نیز در ادمه این نشست اظهارکرد: اقدامات و حمایت های شهرداری مشهد از حوزه فرهنگ قابل تقدیر است لذا با توجه به این موضوع از مدیریت شهری توقع حمایت از برگزاری فاخر اختتامیه جشنواره رسانه ای ابوذر را داریم.

وی افزود: لذا از شهردارمشهد، درخواست داریم فضای تبلیغات شهری برای انعکاس این رویداد و همچنین تالار شهر جهت برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره را دراختیار شورای سیاستگذاری جشنواره ابوذر قراردهند.

جشنواره ابوذر یک فرصت برای مدیریت شهری است

حسین حسامی، مدیرهسته گزینش وفرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید اعلمی شهرداری و شورای شهرمشهد نیز در ادامه این نشست گفت: مشهد پایتخت فرهنگی ایران و جهان اسلام است که شهرداری مشهد با ۲۶۰ عنوان خدمت در راس مجموعه های خدمات رسان به زائران و مجاوران قراردارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.