ژائیر بولسونارو که در بیمارستان بستری شده بود، اعلام کرد پس از آنکه در حمام زمین خورد به طور موقت حافظه خود را از دست داد.

رئیس‌جمهور برزیل: به طور موقت حافظه خود را از دست دادم

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، به نقل از خبرگزاری فرانسه  ژائیر بولسونارو، رئیس جمهور برزیل، روز سه‌شنبه در مصاحبه با یک شبکه تلویزیونی گفت پس از آنکه در اقامتگاه رسمی خود در برازیلیا زمین خورد به طور موقت حافظه خود را از دست داد.

او گفت: در یک لحظه من بخشی از حافظه خود را از دست دادم. اما امروز صبح و با گذشت یک روز از حادثه بسیاری از مسائل را به یاد آوردم و حالا خوبم. اما برای مثال آنچه را که دیروز انجام دادم به یاد نمی‌آورم.

رئیس جمهور برزیل این اظهارات را پس از مرخص شدن از بیمارستان مطرح کرد که شب را در آن سپری کرده بود. دستگاه اطلاع‌رسانی نهاد ریاست جمهوری اعلام کرد بولسونارو  از سوی تیم پزشکی معاینه شد و اجازه یافت از بیمارستان مرخص شود. به وی توصیه شده است که استراحت کند.

رئیس جمهور ۶۴ ساله برزیل، دوشنبه شب در حمام کاخ ریاست جمهوری بر اثر لیز خوردن زمین خورد و به دلیل اصابت سر از ناحیه جمجه مورد اسکن قرار گرفت که هیچ آسیبی تشخیص داده نشد.

بولسونارو که از اول ژانویه سال جاری ریاست جمهوری برزیل را برعهده گرفته است در زمان کارزار انتخاباتی خود در سپتامبر سال ۲۰۱۸ از ناحیه شکم مورد اصابت چاقو قرار گرفت. وی از آن زمان چهار بار مورد جراحی قرار گرفت که آخرین آن در سپتامبر سال ۲۰۱۹ بود.

او  در پاسخ به سوال در مورد وضع سلامت خود گفت وضع پایداری دارد، اما تاکید کرد باید با تبعات این حمله زندگی کند.

تیم پزشکی ریاست جمهوری برزیل به تازگی از بولسونارو نمونه‌برداری کردند و هرگونه ظن ابتلا وی به سرطان پوست را رد کردند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.