مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: اتاق فکر گردشگری استان خراسان رضوی برای استفاده از ظرفیت افراد دارای فکر و اندیشه در حوزه گردشگری تشکیل می‌شود.

تشکیل اتاق فکر گردشگری خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، ابوالفضل مکرمی‌فر امروز با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به وظایف ذاتی وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور  مبنی بر استفاده از ظرفیت افراد خلاق و ایده‌پرداز برای توسعه صنعت گردشگری این اتاق فکر تشکیل می‌شود.

بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، وی ادامه داد: همچنین  ایجاد ساختارهایی برای برقراری ارتباط بین صنعت، دانشگاه و  بازار و به منظور فراهم آوردن موجبات رشد و توسعه فرهنگ گردشگری، تبادل افکار و بیان آراء و عقاید، ایجاد بستر و کانون جمع‌اندیشی، ایجاد فکر و ایده، تصمیم‌سازی و ارائه راهکارهای خلاقانه عملی و اجرایی در راستای رفع مشکلات و بهبود فرایندهای موجود در حوزه گردشگری از دیگر اهداف تشکیل این اتاق فکر است.

مکرمی‌فر اظهار کرد: از همه علاقه‌مندان و فعالان گردشگری استان دعوت می‌شود درخواست خود را به همراه رزومه به نشانی اینترنتی info_khorasanrazavi@mcth.ir ارسال کنند.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.