مدیرعامل شرکت قطارشهری شهرداری مشهد گفت: عملیات پرکردن حفره با بتن از ساعت ۶.۳۰ صبح آغاز شده است و همچنین منازلی که احتمال بروز خطر برای آن‌ها وجود داشت تخلیه و ساکنان آن به هتل انتقال داده شدند تا نسبت به بررسی و ایمن سازی این منازل در صورت نیاز اقدام شود.

حفره ایجادشده در خیابان اندرزگو ربطی به تونل قطارشهری ندارد

به گزارش قدس آنلاین، مدیرعامل شرکت قطارشهری شهرداری مشهد ضمن اشاره به حفره ایجادشده در خیابان اندرزگو گفت: حفره مذکور در خیابان اندرزگو ربطی به تونل قطارشهری ندارد.

کیانوش کیامرز دراین خصوص گفت: ساعت ۶ صبح امروزشنبه ۷ دی ماه گزارشی مبنی‌بر ایجاد حفره در خیابان اندرزگوی ۱۷، ثنایی ۸، اعلام شد و برخی گمان می‌کردند که مرتبط‌به تونل قطارشهری است.

وی افزود: این درحالی است که ایستگاه شارستان خط سه قطار شهری مشهد فاصله‌ای قابل توجه از محل حفره ایجاد شده، دارد.

مدیرعامل شرکت قطارشهری شهرداری مشهد اضافه کرد: با این حال شخصاً در محل حاضر و موضوع را بررسی کردم که مشخص شد به دلیل وجود آب‌انبار، جنس خاک و وجود چاه‌های جذبی منازل اطراف این حفره ایجاد شده است.

کیامرز ضمن اشاره به اینکه «هرچند که این حفره ربطی به قطار شهری مشهد نداشت اما ایمنی شهروندان از درجه اهمیت بالایی برخوردار است»، اظهارکرد: بر این اساس عملیات پرکردن و ایمن‌سازی حفره با تزریق بتن از ساعت ۶.۳۰ از سوی شرکت قطار شهری آغاز و در ساعات آینده حفره مذکور پرخواهد شد.

مدیرعامل شرکت قطار شهری شهرداری مشهد ادامه داد: همچنین منازلی که احتمال بروز خطر برای آن‌ها وجود داشت، تخلیه و ساکنان آن به هتل انتقال داده شدند تا نسبت‌به بررسی و ایمن‌سازی این منازل در صورت نیاز اقدام شود.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.