دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه‌های مشهد مراسم بزرگداشت شهادت سپهبد سلیمانی و شهیدان جبهه مقاومت را در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار کردند و یاد و خاطره این شهیدان را گرامی داشتند.

دانشجویان غیرایرانی در مشهد یاد شهید سلیمانی را گرامی داشتند

به گزارش قدس آنلاین، جمعی از دانشجویان غیرایرانی دانشگاه‌های آزاد اسلامی، علوم پزشکی و فردوسی مشهد یکشنبه شب با حضور در مسجد امام رضا (ع) دانشگاه فردوسی مشهد این دانشگاه یاد و خاطره شهید سرافراز سپهبد سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت اسلامی را گرامی داشتند.

در این مراسم جمعی از دانشجویان کشور عراق و سوریه در سخنانی اعلام کردند که زمانی که این کشورها زیر سلطه داعش و گروه‌های تکفیری بودند و هیچ کشوری به آنها کمک نمی کرد این شهید سلیمانی و یارانش بودند که به کمک آنها رفتند و با جانفشانی این مدافعان حرم، گروه‌های تروریستی و تکفیری نابود شدند.

این دانشجویان افزودند: فداکاری‌ و خدمات و جانفشانی های سپهبد سلیمانی و ابومهدی المهندس هیچ گاه از یاد و خاطره جبهه مقاومت و مردم مسلمان نمی رود.

در پایان این مراسم اشعاری به زبان عربی در مدح جبهه مقاومت اسلامی و شهدای آن خوانده شد و دانشجویان نیز بر ادامه راه شهدای مقاومت اسلامی و گرفتن انتقام خون سپهبد سلیمانی و یارانش تاکید کردند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.