سروش رفیعی، هافبک شهرخودرو تصمیم به جدایی از جمع مشهدی‌ها گرفت.

پایان همکاری سروش رفیعی و شهرخودرو

به گزارش قدس آنلاین، رفیعی که بعد از جدایی از پرسپولیس، در شهرخودرو حضور یافته و نیم‌فصل نسبتا خوبی را هم در جمع شاگردان یحیی‌محمدی پشت سر گذاشته، در پایان دور رفت تصمیم به جابه‌جایی و حضور در تیمی گرفته تا شرایط بهتری برای نمایش فوتبال در آنجا داشته باشد.

مسئله سروش در تیم فوتبال شهرخودرو شیوه بازی یحیی گل‌محمدی است که بازیکنی با سبک و ظرافت رفیعی در آن، جا نمی‌شود و مربع دفاعی- تهاجمی شهرخودرو به بازیکنانی با قابلیت‌های متفاوت نیاز دارد.

رفیعی که به همراه شهرخودرو به اصفهان نرفته تا در دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان به میدان برود، در آخرین تمرین شهرخودرو در مشهد در جمع بازیکنان این تیم حضور یافت و به نوعی با هم‌تیمی‌های خود خداحافظی کرد.

این جدایی البته پس از جلسه رفیعی با مسؤولان باشگاه شهرخودرو، توافق طرفین و در شرایطی کاملا دوستانه انجام شده است ولی البته رضایت‌نامه این هافبک تکنیکی هنوز صادر نشده و شهرخودرو نیز تیمی نیست به سادگی بازیکنان‌اش را از دست بدهد.

رفیعی بعد از یک سال بازی در الخور و عملکرد خوبی که در لیگ ستارگان قطر داشت، در دور رفت فصل گذشته بخاطر محرومیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس به‌عنوان بازیکن قرضی برای فولاد خوزستان به میدان رفت و سپس به جمع سرخ پوشان پایتخت بازگشت، اما در لیگ نوزدهم به عضویت شهرخودرو درآمد تا در سه نیم‌فصل، حضور در سه تیم را تجربه کرده باشد.

حالا این هافبک سابق پرسپولیس و تراکتور که در دور رفت امسال ۱۴ بازی برای شهرخودرو انجام داده است، با صدور رضایت‌نامه قطعی شهرخودرو باشگاه جدیدش را انتخاب می‌کند تا در نیم‌فصل دوم به دنبال خودنمایی در تیم دیگری باشد.

منبع: ورزش۳

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.