مدیر امورمنابع آب مشهد گفت: در ۹ ماهه اول سال ۹۸ تعداد ۶۸۰ حلقه چاه غیرمجاز در محدوده تحت پوشش امور(شهرستان های مشهد، چناران، طرقبه، شاندیز و فریمان) پر و مسلوب المنفعه شد.

۶۸۰ حلقه چاه غیر مجاز در محدوده امور منابع آب مشهد پر و مسلوب المنفعه شد

به گزارش قدس آنلاین، محمد برزویی با اشاره به آمار پرومسلوب المنفعه نمودن چاههای غیر مجاز و توقیف دستگاههای حفاری غیرمجاز در محدوده تحت پوشش امور منابع آب مشهد(مشهد، چناران، طرقبه، شاندیز و فریمان) در ۹ ماهه سال ۹۸، اظهارکرد: این اقدامات توسط همکاران پرتلاش امور، گروه‌های گشت و بازرسی و اجرائیات و با همکاری نیروی انتظامی و اخذ دستور قضایی انجام گرفته همچنین در این مدت سه حلقه چاه غیرمجاز نیز پلمب شد.

وی ادامه داد: از تعداد ۶۸۳ حلقه چاه غیرمجاز مذکور، تعداد ۴۹ حلقه چاه با عمق‌های ۱۱۰ تا ۲۲۰ متر و دبیهای بین ۵ تا ۲۵ لیتر برثانیه و تعداد ۶۱ حلقه نیز با عمقهای ۷۰ تا ۱۱۰ متر و دبیهای ۳ تا ۱۲ لیتر بر ثانیه بوده‌اند و بقیه عمق‌هایی کمتر از ۷۰ متر داشته‌اند.

برزویی با بیان اینکه این اقدامات در این مدت موجب جلوگیری از بهره‌برداری و برداشت غیرمجاز سالانه حدود ۳۲ میلیون مترمکعب آب شده است، افزود: همچنین در ۹ ماهه اول سال ۹۸ این امور با همکاری نیروی انتظامی تعداد ۲۳ دستگاه و ادوات حفاری غیر مجاز در محدوده تحت پوشش امور منابع آب مشهد را شناسایی و توقیف کرده است.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.