خراسان شمالی- فرمانده انتظامی شهرستان فاروج از کشف ۷ هزار و ۹۲۰ نخ سیگار قاچاق در این شهرستان خبر داد.

کشف بیش از ۷ هزار نخ سیگار قاچاق در فاروج

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ یدالله نوروزی با اعلام این خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان فاروج در راستای برخورد با وارد کنندگان کالای قاچاق اقدام به بازرسی از چند واحد صنفی در سطح این شهرستان کردند.

وی با اشاره به اینکه ماموران در همین رابطه در بازرسی از یک واحد صنفی در میدان مرکزی شهر فاروج تعداد ۷ هزار و ۹۲۰ نخ انواع سیگار قاچاق را کشف و ضبط کردند، افزود: در ادامه روند این بازرسی تعداد زیادی قرص و اقلام ممنوعه نیز کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این زمینه یک متهم نیز دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال شد، یاد آور شد: تشدید مبارزه با قاچاق کالا محوری ترین برنامه نیروی انتظامی به شمار می آید و این مهم در تحقق مسیر رونق و تولید بسیار کارگشا است.

فرمانده انتظامی شهرستان فاروج در پایان با بیان اینکه متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، بر تداوم طرح های مقابله با انواع قاچاق کالا در شهرستان تاکید کرد و خاطر نشان کرد: پلیس با هنجار شکنان به شدت برخورد می کند و از شهروندان نیز انتظار می رود هرگونه خبری در این خصوص را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.