مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی از افتتاح و کلنگ زنی ۲۴ پروژه عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در ایام الله دهه مبارک فجر، خبر داد.

افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۴ پروژه عمرانی در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، مسعود مهدی زاده مقدم در نشست کارگروه ستاد دهه مبارک فجر شهرک‌های صنعتی استان، اظهار کرد: به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، این پروژه‌ها با هزینه ۲۲۸ میلیارد ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خراسان رضوی، افتتاح و کلنگ زنی می‌شوند.

وی افزود: دهه مبارک فجر فرصت بسیار ارزشمندی برای نشان دادن دستاوردهای نظام مقدس انقلاب اسلامی و آگاهی بخشیدن به مردم در تمام حوزه‌ها و بخش‌ها بوده و همه باید نهایت تلاش خود را انجام دهیم تا به بهترین نحو ممکن برای نسل‌های مختلف به خصوص جوانان تبیین شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی با اشاره به افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌ها در شهرک‌های صنعتی،  بیان کرد: بر این اساس تعداد ۱۷ پروژه عمرانی در بخش زیرساخت‌های آب،  برق و راه، افتتاح و هفت پروژه در این ایام کلنگ‌زنی خواهند شد.

مهدی‌زاده مقدم خاطرنشان کرد: تکمیل و توسعه متوازن زیرساخت‌های عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و تسهیل و تمهید حمایتی از صنایع کوچک از وظایف اصلی و اولویت‌های مهم ما بوده تا با فراهم کردن آنها، امنیت حضور سرمایه‌گذاران برای احداث و راه اندازی واحدهای صنعتی و تولیدی و سرمایه‌گذاران صنعتی را در راستای تولید ملی و اشتغال مولد مهیا کنیم.

وی ادامه داد: دهه مبارک فجر امسال با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که مقام معظم رهبری تبیین کردند و شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی عظمت و شکوه دیگری دارد و صنعتگران در کنار آحاد مردم، دوباره حماسه‌ای با صلابت در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن ماه خلق خواهند کرد.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.