شیراز- هیمالیانورد شیرازی اعلام کرد: تلاش‌ها همچنان برای یافتن و نجات محمدجواد رحیمیان کوهنوردی شیرازی که از سرنوشت وی خبری نیست، در قله علم‌کوه مازندران ادامه دارد.

سرنوشت نامعلوم کوهنورد شیرازی در کوه های مازندران

به گزارش قدس آنلاین؛ آرمان شهپری دوشنبه افزود: محمد جواد رحیمیان که در قله گرفتار شده، دارای تجهیزات کافی  از نظر غذایی و محافظت از سرماست که همچنان ما را امیدوار کرده است.

فاتح قله ۸ هزارو ۱۶۳ متری کوه مانسلو از سلسه های کوه های هیمالیا ادامه داد: منتظریم تا شرایط جوی منطقه که با بهمن و باد وبوران همراست ، آرام شود و بتوانیم به قله برسیم.

شهپری گفت: بالگردی که در منطقه حضور دارد ، ۲ بار پرواز  و از ارتفاعات عکس برداری کرده است.

او افزود: کوهنورد شیرازی مسیر صعود را اشتباه رفته است با این حال همانگونه که گفتم تجهیزات کافی در اختیار دارد.

این همیالیانورد اظهار امیدواری کرد که بتوان به نتیجه ای مطلوب رسید.

چهارشنبه نهم بهمن ماه، محمد جواد رحیمیان به همراه جواد اسمی ۲ کوهنورد شیرازی برای صعود به قله چهار هزارو ۸۵۰ متری به منطقه کلاردشت مازندران رفتند.

پس از صعود به قله، این دو کوهنورد از هم جدا شدند و جواد اسمی به کمپ بازگشت و به پایین انتقال داده شد اما از سرنوشت رحیمیان اطلاعی در دست نیست.     

کامران پولادی فرماندار کلاردشت سیزدهم بهمن ماه به ایرنا گفته بود : نهم بهمن ماه این دو کوهنورد از  مسیر گرده آلـمان ها حرکت کردند و پس از رسیدن به جان پناه منطقه  " خرسان " شب را تا صبح در آن منطقه سپری کردند و حوالی ساعت ۹ صبح  پنجشنبه دهم بهمن ماه  از هم جدا شدند که یکی از آن ها به مقصد رسید ولی از سرنوشت دیگری خبری نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.