ساری- خبرنگاران روزنامه قدس با کسب ۳ رتبه در بخش های تیتر و خبر در "نخستین جشنواره رسانه ای ابوذر مازندران" درخشیدند.

درخشش خبرنگاران قدس در جشنواره رسانه ای ابوذر مازندران

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، در آیین اختتامیه این جشنواره که ظهر شنبه در شهرستان چالوس برگزار شد، حسین احمدی توانست رتبه سوم بخش تیتر را کسب و تندیس جشنواره به همراه لوح تقدیر را از آن خود کند.

همچنین رقیه توسلی با کسب رتبه سوم بخش تیتر و رتبه سوم بخش خبر، بیشترین جایزه جشنواره ابوذر مازندران را از آنِ خود کرد و با تندیس و لوح تقدیر مورد تجلیل قرار گرفت.

آثار ارسالی به "نخستین جشنواره رسانه ای ابوذر مازندران" توسط تیم داوری جشنواره رسانه ای ابوذر کشور در تهران داوری شد و آثار برتر در زمینه های یادداشت، گزارش، تیتر، خبر، عکس، خبر تصویری، نماهنگ، مستند، کلیپ، کاریکاتور و موشن گرافی تجلیل شدند.

مسئول بسیج رسانه مازندران در آیین اختتامیه جشنواره ابوذر استان گفت: ۷۳۷ اثر به دبیرخانه ارسال شد که از این میان ۳۱۶ عکس، ۳۱۷ گزارش، خبر و تیتر، ۴۵ کلیپ، ۲۳ خبر تصویری، ۲۳ نماهنگ، ۳۰ مستند و ۵ کاریکاتور بود.

عبدالمهدی حق شناس با اشاره به اینکه برای انتخاب آثار برگزیده، دو مرحله داوری صورت گرفت، افزود: داوری آثار ارسالی در مرحله نخست در مشهد و توسط  ۵ داور برجسته انجام و در مرحله دوم نیز آثار به تهران ارسال و داوران کشوری با سوابق طولانی در عرصه رسانه، آثار برگزیده را انتخاب کردند.

وی اضافه کرد: برگزاری جشنواره‌هایی نظیر جشنواره ابوذر که از صدر تا ذیل آن را بسیجیان عهده ‌دار بودند صرفا یک جشنواره رقابتی نیست، بلکه مانور و اعلام حضور خبرنگاران انقلابی است.

گفتنی است: خبرنگاران روزنامه قدس در مازندران طی دو دهه روزنامه نگاری موفق شدند جوایز مطبوعاتی مختلفی را در سطح ملی و استانی کسب کنند که مهمترین آنها کسب ۱۱ رتبه کشوری و ۳۰ رتبه استانی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.