قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی معرفی معاون سرمایه انسانی را گام نخست این نهاد برای اصلاح ساختار اداری دانست.

معرفی معاون سرمایه انسانی، گام نخست آستان قدس برای اصلاح ساختار اداری

به گزارش قدس آنلاین، مصطفی خاکسار قهروردی  در آئین معارفه معاون سرمایه انسانی آستان قدس رضوی که با حضور معاونان و مشاوران این سازمان برگزار شد، با بیان اینکه مردم مهمترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، اظهار کرد: با توجه به هجمه رسانه‌ای غرب، مردم دوم اسفند ماه سال جاری قدرشناسانه، جوانمردانه و با افتخار پای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران و اعتقادات خویش آمدند و ایستادند از همین رو مردم فهیم و متدین مهمترین سرمایه انسانی این نظام به شمار می روند.
وی در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «آستان قدس رضوی باید الگو و نمونه باشد»، اظهار کرد: تعریفی جدید از سرمایه، موجب افزایش تولید خواهد شد از همین رو ارتقاء رفتار نیروی انسانی و کسب رضایت مردم و ارائه خدمت خالصانه مورد انتظار از این آستان مقدس است، چراکه حاصل آن بهبود کیفیت خدمت رسانی به زائران و مجاوران خواهد بود.
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی افزود: رفتار و ظاهر خدام و کارکنان این مجموعه معنوی برای مردم به ویژه زائران حرم نورانی امام رضا(ع) معیار و شاخص است، بنابراین رفتار و عملکرد آنان تعیین کننده و شاخص آفرین خواهد بود از همین رو ارتقاء نیروهای سازمان که در واقع سرمایه انسانی محسوب می‌شوند در اولویت این مجموعه قرار گرفت.
خاکسار قهروردی به موضوع تغییر، اصلاح، تکمیل و تحول در ساختار آستان قدس رضوی اشاره کرد و گفت: اکنون کلیت تغییر ساختار این آستان مقدس ابلاغ شده و در مسیر اجرای آن قرار گرفته‌ایم و در همین راستا توجه خاصی به سرمایه انسانی خواهد شد.
وی در بخش دیگر از سخنانش به تجمیع شدن بخش‌های مختلفی که با نیروی انسانی آستان قدس رضوی مرتبط هستند در قالب یک معاونت اشاره و تاکید کرد: در شرایط کنونی و با این رویکرد مهم اتخاذ شده بایستی در این معاونت به سمت و سوی حفظ، توسعه و تقویت منابع انسانی حرکت کنیم.
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی بر شایسته سالاری، جذب، آموزش، مهارت آموزی و توانمندسازی در معاونت سرمایه انسانی آستان قدس رضوی و همکاری و تعامل سازنده با سایر بخش‌های این آستان مقدس تاکید کرد.
موسی مهدوی معاون سرمایه انسانی آستان قدس رضوی نیز در سخنانی با اشاره به اهمیت نیروی انسانی در توسعه و تعالی سازمان‌ها، بیان داشت: نگرش آستان مقدس حضرت رضا(ع) به کارکنان، خدام و خادمیاران به عنوان سرمایه‌های این مجموعه نشان دهنده اهمیت موضوع و نقش بی بدیل آنان در افزایش سرمایه اجتماعی این نهاد معنوی و تاثیرگذار در سطح ملی و بین المللی است.
گفتنی است؛ در پایان این مراسم، حکم مسئولیت از سوی قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی به دکتر موسی مهدوی؛ معاون سرمایه انسانی این آستان مقدس اعطاء شد.
موسی مهدوی دارای مدرک دکترای مدیریت منابع انسانی است و عضویت در هیات علمی دانشگاه جامع امام حسین(ع)، معاون مرکز راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، معاون منابع انسانی سازمان اقتصادی رضوی، مشاور منابع انسانی آستان قدس رضوی و عضویت در هسته مرکزی گزینش آستان قدس رضوی از جمله سوابق علمی و مدیریتی اوست.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.