دانشگاه فردوسی مشهد تا پایان سال ۹۸ تعطیل است. این صحبتی است که به نقل از دبیر شورای صنفی دانشگاه فردوسی در پیامرسان های داخلی و خارجی در حال دست به دست شدن است. اما عادل سپهر مدیر روابط عمومی دانشگاه به شدت آن را تکذیب می کند.

تعطیلی دانشگاه فردوسی مشهد تا پایان سال صحت ندارد

قدس آنلاین - وحید اکرمی: امروز در پیام رسانها فایلی صوتی از رضا حسینی محراب، دبیر شورای صنفی دانشگاه فردوسی منتشر شد که نامبرده در آن با قاطعیت می گوید که دانشگاه فردوسی مشهد تا آخر اسفند ماه جاری تعطیل شده و این موضوع با مسئولین هماهنگ گردیده است. به همین منظور با دکتر عادل سپهر تماسی برقرار کردیم و صحت و سقم این خبر را از وی جویا شدیم که در ادامه می خوانید:

دانشگاه فقط تا پایان هفته تعطیل است / هنوز تصمیم جدیدی گرفته نشده است

مدیر روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین گفت: اکنون فضای کشور تحت تاثیر جو روانی شیوع کروناویروس است و ممکن است هر چیزی منتشر شود. ممکن است برخی مطالب در کانال های دانشجویی منتشر شود اما صحت آن مورد تایید نیست.

وی ادامه داد: فعلا تا پایان هفته دانشگاه تعطیل است. در اواخر هفته جلسه ای جدید برگزار شده و با توجه به شرایط وقت و ابلاغیه های وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی تصمیم گیری خواهد شد. مطمئن باشید حفظ سلامت دانشجویان در اولویت دانشگاه قرار دارد. در آن جلسه هر تصمیمی ممکن خواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال که چگونه دبیر شورای صنفی دانشگاه فرودسی مدعی شده که هماهنگی های لازم برای تعطیلی دانشگاه تا پایان سال با مدیران انجام گردیده است، اظهار کرد: روابط عمومی مسئولیت تایید یا تکذیب ادعاهای دانشجویی را ندارد. همانطور که گفته شد تعطیلی دانشگاه تا پایان هفته برقرار است و دانشجویان باید منتظر تصمیم گیری های بعدی مسئولان ذی ربط باشند و مطمئن باشند که بهترین تصمیمات برای حفظ سلامتی دانشجویان گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.