رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش گفت: تنها صدور کارت سوخت بر عهده شرکت پخش است و اینکه هنوز کارت‌ها به دست مردم نرسیده است را باید از اداره پست پی‌گیری کنید.

تمام کارت‌های سوخت‌ برای ارسال به متقاضیان در اختیار پست قرار گرفت

قدس آنلاین؛ هفته گذشته شهرام رضایی مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از صدور و توزیع تمامی کارت‌های هوشمند سوخت درخواستی مانده از ماه‌های قبل خبر داد و گفت: «صدور کارت‌های هوشمند سوخت هم‌اکنون به روز شده و صدور کارت‌ درخواست‌های جاری نیز در حال انجام است».

این درحالی است که بر اساس گزارش‌های رسیده هنوز بسیاری از شهروندان وجود دارند که از ماه‌های قبل اقدام به درخواست کارت سوخت کرده‌اند ولی هنوز کارت سوختی به دست‌شان نرسیده است. در این راستا این ماجرا را از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی پیگیری کردیم.

فاطمه کاهی، رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با اشاره به صدور کارت سوخت متقاضیان گفت: کارت سوخت تمام افرادی که تا اول اسفندماه درخواست داده بودند صادر شده است و اکنون درخواست‌هایی که در صف صدور هستند مربوط به تاریخ بعد از اول اسفندماه هستند که کارت سوخت آنها نیز به زودی صادر خواهد شد.

* برای آگاهی از آخرین وضعیت کارت سوخت خود به سایت epolice.ir‌ مراجعه کنید

وی در ادامه توضیح داد: دقت کنید که تنها صدور کارت سوخت بر عهده‌ی شرکت پخش است و اینکه هنوز کارت‌ها به دست مردم نرسیده است را باید از اداره پست پیگیری کنید زیرا شرکت پخش کارت‌های سوخت صادر شده را برای ارسال  به مردم به اداره پست تحویل داده است و در این حوزه وظیفه‌ی خود را انجام داده است.

کاهی همچنین افزود: این امکان وجود دارد که مثلا از جانب اداره پست نیز ارسال این کارت‌ها برای متقاضیان انجام شده باشد ولی چون متقاضی حضور نداشته است الان این کارت سوخت در باجه معطله قرار گرفته باشد.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تاکید کرد: متقاضیان کارت سوخت برای آگاهی از صدور یا عدم صدور کارت سوخت خود و اینکه صدور کارت سوخت در چه مرحله‌ای است به سایت epolice.ir‌ مراجعه کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در صورت مراجعه به این سایت متقاضیان می‌توانند متوجه شوند که کارت سوخت درخواستی آنها صادر شده یا در دست صدور است یا در باجه معطله قرار دارد و یا در اداره پست بوده و هنوز ارسال نشده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.