۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۶
کد مطلب: ۶۹۵۸۷۹
فرماندار تایباد گفت: اقلام بهداشتی کشف شده در گمرک دوغارون با همکاری دستگاه قضا و اداره کل گمرک دوغارون به شبکه بهداشت و درمان تحویل داده شد.
زمان مطالعه: ۱ دقیقه





نظر شما