معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه محدودیت‌های شدیدی در کنترل تمامی مبادی ورودی به استان اعمال می‌شود، گفت: از استان‌هایی که پرخطر هستند، درخواست می‌کنیم به مقصد خراسان رضوی مسافر اعزام نکنند.

اعمال محدودیت شدید در مبادی ورودی به خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، حسن جعفری در حاشیه جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استان، در تشریح مصوبات این جلسه، اظهار کرد: امروز بیست و چهارمین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استان برگزار شد و پیشنهادات خوبی در راستای پیشگیری و مبارزه با شیوع این ویروس تصویب شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با اشاره به آغاز غربالگری بهداشتی در ۱۴ نقطه از ورودی‌های استان طی روزهای گذشته بیان کرد: در جلسه امروز مصوب شد که این غربالگری شدت بیشتری بگیرد و اکیپ‌های مستقر ضمن حضور ویژه‌تر، کلیه مبادی ورودی به استان را کنترل و افرادی که مشکوک هستند را شناسایی کنند.

وی ادامه داد: در این جلسه همچنین مقرر شد، کلیه سایت‌هایی که در ارتباط با اجاره خانه مسافر فعالیت می‌کنند، مسدود شوند و از فعالیت آن‌ها ممانعت به عمل آید.

جعفری با بیان اینکه محدودیت‌های شدیدی در کنترل تمامی مبادی ورودی به استان نظیر فرودگاه، راه‌آهن و پایانه مسافربری اعمال می‌شود، تصریح کرد: از استان‌هایی که پرخطر هستند، درخواست می‌کنیم تا به مقصد خراسان رضوی مسافر اعزام نکنند چرا که از ورود این مسافران جلوگیری به عمل می‌آید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه تصمیمات خوبی هم در حوزه مدیریت تردد اتباع بیگانه اتخاذ شده است، تاکید کرد: مجددا به مردم فهیم استان تاکید می‌کنم که وضعیت خراسان رضوی بحرانی است و تقاضا دارم هم استانی‌های محترم اقدامات پیشگیرانه را انجام دهند تا شاهد شیوع بیشتر این ویروس نباشیم.

وی گفت: در راستای اقدامات پیشگیرانه و مطابق مصوبه ستاد مقابله با کرونا خراسان رضوی، از ترددهای غیرضروری بین شهرستانی جلوگیری می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.