مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، از انجام رژه خودرویی سازمان آتش‌نشانی و اعلام وضعیت قرمز در برخی نقاط مشهد خبر داد.

آژیر قرمز کرونا در مشهد با رژه خودروهای آتش‌نشانی

 به گزارش قدس آنلاین، امیر عزیزی اظهار کرد: با توجه به وضعیت قرمز کرونا در مشهد و لزوم آگاهی مردم برای ماندن در خانه، صبح امروز با هماهنگی شهرداری، خودروهای آتش‌نشانی که برای ضدعفونی معابر راهی خیابان‌های مشهد شده‌اند، با انجام رژه خودرویی اقدام به اعلام وضعیت قرمز کردند و از شهروندان خواستند در خانه بمانند.

وی افزود: در این رژه خودرویی، ابتدا آژیر خودروی جلویی به صدا در می‌آمد و خودروهای عقب به ترتیب هشدار وضعیت قرمز می‌دادند تا آن دسته از شهروندانی که با ترددهای غیرضروری در شهر، خطر ابتلای خود و سایرین را به ویروس کرونا افزایش می‌دهند، متوجه جدی بودن این شرایط شوند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد ادامه داد: خودروها پس از هشدار، به اول مسیرهای مشخص شده امروز برگشتند و ضدعفونی معابر و مه‌پاشی را آغاز کردند.

عزیزی با بیان اینکه تعیین معابر برای ضدعفونی شبانه و روزانه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی انجام می‌شود، افزود: مسیری که امروز برای ضدعفونی تعیین شد شامل نقاط پرترددی مانند عبدالمطلب، بلوار فردوسی، خیام، خیابان دانشگاه، بلوار ملک‌آباد و سیدی است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از شهروندان خواست با جدی گرفتن هشدارها، در خانه بمانند و به قطع زنجیره انتقال بیماری کمک کنند تا هر چه زودتر شاهد مهار این وضعیت باشیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.