فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار از شناسایی عامل برداشت مبلغ ۹ میلیون ریال از حساب یکی از شهروندان به صورت غیر مجاز خبر داد.

برداشت اینترنتی غیرمجاز ۹ میلیون ریالی از حساب شهروند سبزواری

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ حسین بیات مختاری اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر برداشت مبلغ ۹ میلیون ریال از حساب وی به صورت اینترنتی و غیر مجاز، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار افزود: این شهروند در اظهارات خود عنوان کرد؛ جهت خرید شارژ تلفن همراه با جستجو در گوگل به یک سایت جعلی هدایت و بدون توجه به نکاتی امنیتی، اطلاعات حسابش را وارد که در ادامه با توجه به اینکه خریدی توسط وی انجام نشده، برداشت اینترنتی غیرمجاز از حسابش صورت گرفته است.

وی گفت: ماموران پلیس فتا سبزوار با اقدامات فنی و سایبری وجه مذکور را ردگیری و صاحب حسابی را که وجه به آن انتقال یافته بود را شناسایی و حساب وی را مسدود کردند.

مختاری اظهار کرد: متهم با هماهنگی مقام قضایی به پلیس فتا احضار و با مشاهده ادله و مستندات پلیس به جرم خود اعتراف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار از شهروندان خواست؛ در هنگام انجام خرید اینترنتی حتماً به آدرس سایت توجه کنند و به هیچ عنوان کارت‌های بانکی خود را در اختیار افراد ناشناس قرار ندهند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.